Qeyri-hökumət təşkilatlarına elektron xidmətlərin göstərilməsinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı tədbirlər haqqında
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərman

“Dövlət orqanlarının elektron xidmətlər göstərməsinin təşkili sahəsində bəzi tədbirlər haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2011-ci il 23 may tarixli 429 nömrəli Fərmanına uyğun olaraq, qeyri-hökumət təşkilatlarına elektron xidmətlərin göstərilməsinin təkmilləşdirilməsi, elektron xidmətlərin təşkili sahəsində görülən işlərin səmərəliliyinin artırılması məqsədi ilə, Azərbaycan Respublikası Konstitusiyasının 109-cu maddəsinin 32-ci bəndini rəhbər tutaraq qərara alıram:

1. Azərbaycan Respublikasında qeyri-hökumət təşkilatlarına elektron xidmətlərin göstərilməsi üçün “Fərdi elektron pəncərə” elektron məlumat sistemi yaradılsın.

2. Bu Fərmanın 1-ci hissəsində nəzərdə tutulan “Fərdi elektron pəncərə” qeyri-hökumət təşkilatlarının aidiyyəti dövlət orqanı ilə qarşılıqlı məlumat mübadiləsini, qanunla müəyyən edilmiş məlumatların, hesabatların elektron formada verilməsini və digər elektron xidmətlərin həyata keçirilməsini təmin edən informasiya sistemidir.

3. “Fərdi elektron pəncərə” elektron məlumat sistemi:

3.1. sistemdə qeydiyyatdan keçmiş hər bir qeyri-hökumət təşkilatının yalnız özünün daxil ola bildiyi və elektron xidmətlərdən istifadə etdiyi “fərdi elektron kabinet”inin yaradılması;
3.2. qeyri-hökumət təşkilatlarının fəaliyyəti ilə bağlı məlumatların, müraciətlərin, arayış və hesabatların elektron formada qəbulu və cavablandırılması;
3.3. qrantların ayrılması və verilməsi ilə bağlı qanunla müəyyən edilmiş sənədlərin elektron qeydə alınması;
3.4. sistemə verilən tapşırıqlar əsasında sənədlərin avtomatik ümumiləşdirilməsi və statistik hesabatların hazırlanması;
3.5. məlumatların, sənədlərin sistemləşdirilmiş şəkildə saxlanılması və digər funksiyalara malik xüsusi proqram təminatı ilə təchiz edilməlidir.

4. Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi:

4.1. bu Fərmanın 1-ci hissəsində nəzərdə tutulan “Fərdi elektron pəncərə” elektron məlumat sisteminin yaradılmasını və fəaliyyətini təmin etsin;

4.2. sistemdən istifadə qaydaları barədə inzibati reqlamenti müəyyən etsin;
4.3. sistemə daxil ediləcək məlumatların və məlumatları təqdim etməli olan qurumların siyahısını təsdiq etsin.

5. Aidiyyəti dövlət orqanları Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi tərəfindən müəyyən edilən məlumatların mütəmadi Sistemə daxil edilməsi üçün Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi ilə birlikdə zəruri tədbirlər görsünlər.

6. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyası bu Fərmanın icrasına nəzarəti həyata keçirsin.

7. Azərbaycan Respublikasının Nazirlər Kabineti:

7.1. bu Fərmanda nəzərdə tutulmuş işlərin həyata keçirilməsi ilə bağlı tələb olunan vəsaitin ayrılmasını təmin etsin;
7.2. bu Fərmandan irəli gələn digər məsələləri həll etsin.

İlham Əliyev
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
Bakı şəhəri, 20 noyabr 2013-cü il.

21 ноября 2013, 09:11

http://www.azertag.net

3401—3410 из 3607

19 марта 2014, 12:03

В Азербайджане будет проведена инвентаризация исторических памятников   подробно...

18 марта 2014, 16:03

Об оплате расходов на обучение детей граждан, ставших инвалидами при защите территориальной целостности, независимости и конституционного строя Азербайджанской Республики и погибших за свободу, суверенитет и территориальную целостность Азербайджанской Республики, пропавших без вести в связи с военной операцией и объявленных судом умершими   подробно...

18 марта 2014, 14:03

Сахиль Бабаев и Сахиб Мамедов стали новыми заместителями министра экономики и промышленности Азербайджана   подробно...

18 марта 2014, 12:03

В Азербайджане лицензировано 17 проектировщиков   подробно...

18 марта 2014, 11:03

Министр сельского хозяйства Азербайджана отправил на пенсию руководителей двух отделов   подробно...

18 марта 2014, 09:03

Кадровые перестановки начались в Каспийском морском пароходстве   подробно...

18 марта 2014, 09:03

Об учреждении «Пенсии Президента Азербайджанской Республики получающим социальное пособие по инвалидности I группы в случае, если инвалидность возникла по причинам, связанным с общим заболеванием, заболеванием в период военной службы, производственной травмой и профессиональной болезнью, пребыванием в зоне военных операций, ликвидацией аварии на Чернобыльской АЭС»   подробно...

18 марта 2014, 09:03

О внесении изменения в Указ Президента Азербайджанской Республики от 28 августа 2013 года номер 952 «О повышении «Пенсии Президента Азербайджанской Республики инвалидам войны»   подробно...

18 марта 2014, 09:03

О повышении «Пенсии Президента Азербайджанской Республики инвалидам войны» и внесении изменения в Указ Президента Азербайджанской Республики от 9 сентября 2008 года номер 823 «Об учреждении «Пенсии Президента Азербайджанской Республики инвалидам войны»   подробно...

18 марта 2014, 09:03

О внесении изменения в Указ Президента Азербайджанской Республики от 29 августа 2013 года номер 973 «Об увеличении размера социальных пособий»   подробно...