2015-ci il noyabrın 1-nə təyin edilmiş Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinə seçkilərdə Mərkəzi Seçki Komissiyasına daxil olmuş 11 oktyabr 2015-ci il tarixli 88 saylı müraciətə baxılması barədə
Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Seçki Komissiyasının QƏRARI
2015-ci il noyabrın 1-nə təyin edilmiş Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinə seçkilərdə 38 saylı Nizami ikinci (Gəncə) seçki dairəsi üzrə namizədliyi “AZADLIQ-2015” siyasi partiyalar bloku tərəfindən irəli sürülmüş Hüseynov Akif İsa oğlu 11 oktyabr 2015-ci ildə Mərkəzi Seçki Komissiyasına yazılı müraciət edərək namizəd kimi qeydə alınmasından imtinaya dair dairə seçki komissiyasının qərarını mübahisələndirmiş, həmin qərarın ləğv edilməsini və namizəd kimi qeydə alınmasını xahiş etmişdir.
Şikayət Azərbaycan Respublikası Seçki Məcəlləsinin 112-ci, 112-1-ci maddələrinə və “Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Seçki Komissiyasına və dairə seçki komissiyalarına seçki hüquqlarının pozulması ilə əlaqədar şikayət və müraciətlərin verilməsi və onlara baxılması qaydaları haqqında Təlimat”a uyğun olaraq Mərkəzi Seçki Komissiyasının nəzdində ekspert qrupunun üzvü tərəfindən icraata qəbul edilmiş, araşdırılaraq bu barədə rəy verilmiş və Komissiyanın iclasında baxılmışdır.
Namizəd A.İ.Hüseynov müraciətində qeyd etmişdir ki, 2015-ci il noyabrın 1-nə təyin edilmiş Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinə seçkilərdə 38 saylı Nizami ikinci (Gəncə) seçki dairəsi üzrə namizədliyi “AZADLIQ-2015” siyasi partiyalar bloku tərəfindən irəli sürülmüş, həmin dairənin ərazisində seçicilərin imzası toplanılaraq imza vərəqələri və ona əlavə edilmiş digər zəruri sənədlər dairə seçki komissiyasına təqdim edilmiş, lakin dairə seçki komissiyası imzaların yoxlanması barədə ona məlumat verməmiş, imzaların yoxlanılmasında iştirakı təmin edilməmiş, nəticədə etibarlı imzaların yetərli olmaması əsası ilə namizəd kimi qeydə alınmasından imtina edilmişdir.
Araşdırma prosesində müraciət etmiş deputatlığa namizədlə əlaqə saxlanılmış, ona əlavə sənədlər və materiallar təqdim etmək, araşdırmada və iclasda iştirak etmək hüquqlarının olması izah edilmiş, komissiyanın iclasında iştirakı təmin edilmişdir. Namizəd əlavə sənəd qismində əsaslandığı digər sənədləri ekspert qrupunun üzvünə təqdim etməkdən imtina etmişdir.
Ərizəçinin dairə seçki komissiyasının iclasında iştiraka dəvət edilməməsinə dair iddiaları öz təsdiqini tapmamışdır.
Dairə seçki komissiyasının mübahisələndirilən 7 oktyabr 2015-ci il tarixli 15/36 saylı qərarında namizədliyi irəli sürülmüş A.İ.Hüseynovun namizəd kimi qeydə alınmasından imtinanın əsası kimi təqdim edilmiş 550 seçici imzasından imza etmiş seçicilərdən 15-nin həmin dairənin dislokasiyasına aid olmaması, 3 seçicinin göstərilən ünvanda yaşamaması, 1 imzanın seçki hüququ olmayan şəxs tərəfindən verilməsi, 4 seçici imzasının isə düzəlişi təsdiq edilməmiş imzalar olması, həmçinin 96 seçicinin dairə seçki komissiyasına yazılı ərizə ilə müraciət edərək aldadılma və sair səbəblər nəticəsində imza verdiklərini və həmin imzaların etibarsız hesab olunmasını xahiş etmələri, etibarsız hesab edilmiş imzalar çıxıldıqdan sonra etibarlı imzaların namizəd kimi qeydə alınmaq üçün kifayət etmədiyi göstərilmişdir.
Araşdırmanın nəticəsi olaraq dairə seçki komissiyası tərəfindən etibarsız hesab edilmiş seçki hüququ olmayan şəxs tərəfindən verilmiş imza, seçki dairəsinin ərazisindən toplanılmamış 14 seçici imzası və imza etmiş seçicilərin müraciəti əsasında etibarsız hesab edilmiş 96 imza istisna olmaqla etibarsız hesab edilmiş digər imzalar namizədin xeyrinə etibarlı hesab edilmişdir. Həmin imzalar nəzərə alındıqdan sonra etibarlı hesab edilmiş 439 seçici imzası namizədin qeydə alınması üçün kifayət etmədiyindən müraciətin təmin edilməsi üçün əsaslar müəyyən edilməmişdir.
Aparılmış araşdırma ilə müəyyən edilmişdir ki, dairə seçki komissiyası yuxarıda qeyd edilən əsaslarla Seçki Məcəlləsinin müvafiq maddələrinə istinad etməklə deputatlığa namizəd A.İ.Hüseynovun namizəd kimi qeydə alınmasından imtina edilməsi ilə bağlı düzgün nəticəyə gəlmişdir.
Seçki Məcəlləsinin 113.1.1-ci maddəsində göstərilir ki, seçki komissiyası namizədin, qeydiyyata alınmasından onlar tərəfindən bu Məcəlləyə uyğun təqdim etdikləri məlumatlar həqiqi olmadıqda və ya onların etibarsızlığı əhəmiyyətli xarakter daşıdıqda (bu Məcəllənin 60.3-cü maddəsində göstərilən hallar istisna olmaqla) imtina edə bilər.
Azərbaycan Respublikası Seçki Məcəlləsinin 147.1-ci maddəsinə əsasən, namizədin müdafiəsi üçün onun irəli sürüldüyü seçki dairəsinin ərazisində seçicilərin azı 450 imzası toplanılmalıdır.
Göstərilənlərə əsasən şikayət əsassız olduğundan təmin edilməməli, 38 saylı Nizami ikinci (Gəncə) dairə seçki komissiyasının 7 oktyabr 2015-ci il tarixli 15/36 saylı qərarı dəyişdirilmədən qüvvədə saxlanılmalıdır.
Yuxarıda göstərilənləri əsas götürərək, Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Seçki Komissiyası Azərbaycan Respublikası Seçki Məcəlləsinin 19.4-cü, 28.2-ci, 59-cu, 60-cı, 112-ci, 112-1-ci, 113.1.1-ci, 147.1-ci maddələrinə və “Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Seçki Komissiyasına və dairə seçki komissiyalarına seçki hüquqlarının pozulması ilə əlaqədar şikayət və müraciətlərin verilməsi və onlara baxılması qaydaları haqqında Təlimat”ın 1-ci, 2-ci, 4-cü, 6-cı və 7-ci hissələrinə əsasən qərara alır:
1. 2015-ci il noyabrın 1-nə təyin edilmiş Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinə seçkilərdə 38 saylı Nizami ikinci (Gəncə) seçki dairəsi üzrə namizədliyi “AZADLIQ-2015” siyasi partiyalar bloku tərəfindən irəli sürülmüş Hüseynov Akif İsa oğlunun 11 oktyabr 2015-ci il tarixli 88 saylı müraciəti əsassız olduğundan təmin edilməsin, dairə seçki komissiyasının 7 oktyabr 2015-ci il tarixli 15/36 saylı qərarı dəyişdirilmədən qüvvədə saxlanılsın.
2. Qərar dərc edildiyi gündən qüvvəyə minir.
Sədr Məzahir Pənahov
Katib Arifə Muxtarova
Katib Mikayıl Rəhimov
14 октября 2015, 09:103 августа 2022, 14:08
Распоряжение Президента Азербайджанской Республики О мерах по строительству автомобильной дороги Алиабад-Хырмандалы-Бейдили Билясуварского района подробно...
1 августа 2022, 15:08
Распоряжение Президента Азербайджанской Республики О некоторых мерах по строительству автомобильной дороги Мюсюслю-Тезе Шильян-Баргушад-Багбан-Юхары Шильян-Боят-Газьян Уджарского района подробно...
28 июля 2022, 20:07
Указ Президента Азербайджанской Республики О некоторых мерах по совершенствованию управления в области науки и образования в Азербайджанской Республике подробно...
28 июля 2022, 14:07
Распоряжение Президента Азербайджанской Республики О некоторых мерах, связанных с продолжением работ по реконструкции автомобильных дорог на территории Низаминского района города Баку подробно...
27 июля 2022, 15:07
Распоряжение Президента Азербайджанской Республики О некоторых мерах, связанных с продолжением работ по реконструкции автомобильных дорог на территории Сабунчинского района города Баку подробно...
22 июля 2022, 16:07
Распоряжение Президента Азербайджанской Республики Об утверждении «Стратегии социально-экономического развития Азербайджанской Республики на 2022-2026 годы» подробно...
21 июля 2022, 19:07
Распоряжение Президента Азербайджанской Республики Об освобождении Р.Ч.Наджафа от должности первого вице-президента Государственной нефтяной компании Азербайджанской Республики подробно...
21 июля 2022, 19:07
Распоряжение Президента Азербайджанской Республики О назначении Р.Ч.Наджафа президентом Государственной нефтяной компании Азербайджанской Республики подробно...
19 июля 2022, 19:07
Распоряжение Президента Азербайджанской Республики Об освобождении А.Ш.Сулейманова от должности ректора Азербайджанского технологического университета подробно...
18 июля 2022, 15:07
Распоряжение Президента Азербайджанской Республики О назначении Ш.С.Багирова первым заместителем председателя Государственного таможенного комитета Азербайджанской Республики подробно...