2015-ci il noyabrın 1-də keçirilmiş Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinə seçkilərdə Mərkəzi Seçki Komissiyasına daxil olmuş 15 noyabr 2015-ci il tarixli 185 saylı müraciətə baxılması barədə

Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Seçki Komissiyasının QƏRARI

2015-ci il noyabrın 1-də keçirilmiş Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinə seçkilərdə 90 saylı Ağdaş seçki dairəsi üzrə namizədliyi Yeni Azərbaycan Partiyası tərəfindən irəli sürülmüş və qeydə alınmış Vəliyev İlqar Mahir oğlu və namizədliyi öz təşəbbüsü ilə irəli sürülmüş və qeydə alınmış Qarayev Qalib Aslan oğlu 15 noyabr 2015-ci ildə Mərkəzi Seçki Komissiyasına yazılı müraciət edərək həmin seçki dairəsi dairə seçki komissiyasının 7 noyabr 2015-ci il tarixli 23/80 saylı qərarını mübahisələndirmiş, həmin qərarın ləğv edilməsini, seçki dairəsinin əhatə etdiyi seçki məntəqələrində səsvermənin nəticələrinin etibarsız hesab edilməsini və həmin seçki dairəsi üzrə seçkilərin etibarsız sayılması barədə qərar qəbul edilməsini xahiş etmişlər.

                                                                                    

Şikayət Azərbaycan Respublikası Seçki Məcəlləsinin 112-ci, 112-1-ci maddələrinə və “Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Seçki Komissiyasına və dairə seçki komissiyalarına seçki hüquqlarının pozulması ilə əlaqədar şikayət və müraciətlərin verilməsi və onlara baxılması qaydaları haqqında Təlimat”a uyğun olaraq Mərkəzi Seçki Komissiyasının nəzdində ekspert qrupunun üzvü tərəfindən icraata qəbul edilmiş, araşdırılaraq bu barədə rəy verilmiş və Komissiyanın iclasında baxılmışdır.

Müraciət etmiş deputatlığa qeydə alınmış namizədlər şikayətlərini onunla əsaslandırmışlar ki, dairə seçki komissiyası onların müraciətini araşdırarkən araşdırmada və iclasda iştiraklarını təmin etməmiş, səsvermə günü özləri, vəkil etdikləri şəxslər və təyin edilmiş müşahidəçiləri tərəfindən dairə seçki komissiyasının əhatə etdiyi bütün seçki məntəqələrində seçki məntəqələrinin açılmasından başlayaraq müxtəlif vaxtlarda səsvermənin gedişi, səslərin hesablanması və protokollaşdırılmasında müşahidə etdikləri, seçici fəallığı və digər seçki hərəkətləri ilə bağlı çoxlu sayda qanun pozuntularını nəzərə almamışdır. Belə ki, onlar tərəfindən Ağdaş şəhərində yerləşən 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 və 19 saylı, Dəhnəxəlilli kəndindəki 11 saylı, Yuxarı Ağcayazı kəndindəki 12 saylı, Qolqəti kəndindəki 13 saylı, Şəkilli kəndindəki 14 saylı, Qoşaqovaq kəndində bələdiyyənin binasında yerləşən 15 saylı, Güvə kəndindəki 16 saylı, Pirkəkə kəndindəki 17 saylı, Ərəbocağı kəndindəki 18 saylı və rayonun digər kəndində yerləşən 22 seçki məntəqəsində səsvermə prosesində, səslərin hesablanmasında və səsvermənin nəticələrinə dair protokolların tərtib edilməsində bu və ya digər şəkildə seçkilərin nəticəsinə təsir edə biləcək seçki qanunvericiliyinin pozulmasının baş verdiyi protokolların seçki məntəqəsində tərtib edilməməsi, səsvermənin nəticələrinin orada elan edilməməsi və protokolların surətinin müşahidəçilərə verilməməsi və seçki prosesinə müdaxilə edildiyi iddia edilsə də, dairə seçki komissiyası tərəfindən 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 15,19, 21, 23, 26, 29, 30 və 37 saylı seçki məntəqələrində səslərin yenidən hesablanması aparılmamış, ciddi qanun pozuntularına yol verildiyinə görə 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 20, 22, 24, 25, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 38, 39 və 40 saylı seçki məntəqələrində səsvermənin nəticələri etibarsız hesab edilməmişdir.

Araşdırma prosesində müraciət etmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılmış, onlara əlavə sənədlər və yeni dəlillər təqdim etmək hüquqlarının olması izah edilmiş, araşdırmada iştirakları təmin edilmiş, iclasa dəvət edilsələr də iştirak etməmişlər.

Aparılmış araşdırma ilə müəyyən edilmişdir ki, dairə seçki komissiyasında şikayətçilərin müraciəti araşdırılarkən seçki dairəsinin əhatə etdiyi bütün məntəqə seçki komissiyalarının sədrlərindən, inzibati binalarında seçki məntəqələri yerləşən bələdiyyələrin sədrlərindən və ərazi icra nümayəndələrindən səsvermə günü həmin məntəqələrdə pozuntulara yol verilmədiyi, müşahidəçilərin iradlarının nəzərə alındığı, səsvermənin və səslərin sayılmasının seçki qanunvericiliyinə uyğun aparıldığı, səsvermənin nəticələrinə dair protokolların məntəqədə tərtib edilməsi və surətlərinin seçki subyektlərinə verilməsi, bələdiyyələr və yerli icra nümayəndələri tərəfindən səsverməyə müdaxilə edilmədiyi barədə izahatlar alınmış və həmin izahatlara əsasən müraciətin əsassız hesab edilərək təmin edilməməsinə dair qərar qəbul edilmişdir.

Araşdırma ilə əlaqədar dairə seçki komissiyasından mübahisələndirilən məntəqə seçki komissiyalarının səsvermənin nəticələrinə dair protokolları alınaraq baxış keçirilmişdir. Baxış nəticəsində 3, 5, 7, 9, 12, 14, 16, 17, 18, 22, 24, 25, 27, 28, 34, 35 və 39 saylı seçki məntəqələrinin səsvermənin nəticələrinə dair protokollarında bu və ya digər formada seçicilərin iradəsini müəyyənləşdirməyə imkan verməyən pozuntular müəyyən edilmişdir. Belə ki, 3, 9, 14, 17, 18, 22, 24, 28 və 35 saylı seçki məntəqələrində səslərin söz və rəqəmlə yazılışında yolverilməz düzəlişlər və fərqlər, 5, 7, 12, 16, 25, 27, 34 və 39 saylı seçki məntəqələrində namizədlərə verilmiş etibarlı hesab edilmiş səslərin ümumi saya uyğun olmaması, balansın pozulması, seçicilərə verilmiş bülletenlərlə səsvermə qutusundan çıxan bülletenlərin sayı arasında fərqlər, bəzi namizədlərə aid səslərə sonradan düzəlişin edilməsi halları müəyyən edilmişdir.

Göstərilən pozuntular seçki qanunvericiliyinin tələblərinə görə məntəqə seçki komissiyalarında səsvermənin nəticələrinin etibarsız hesab edilməsi üçün əsas yaratdığından 3, 5, 7, 9, 12, 14, 16, 17, 18, 22, 24, 25, 27, 28, 34, 35 və 39 saylı seçki məntəqələri üzrə səsvermənin nəticələrinin etibarsız hesab edilməsi üçün hüquqi əsaslar yaranmışdır.

Nəticələri etibarsız hesab ediləcək seçki məntəqələrinin sayı seçki dairəsində olan seçki məntəqələrinin ümumi sayının 2/5 hissəsindən çoxunu təşkil edir. Həmin seçki məntəqələrində qeydə alınmış seçicilərin sayı seçki dairəsi üzrə qeydə alımış seçicilərin ümumi sayının 1/4-dən çoxunu təşkil edir. Belə ki, səsvermənin nəticələri etibarsız hesab ediləcək seçki məntəqələrinin sayı 17, həmin seçki məntəqələrində qeydə alınmış seçicilərin sayı 14377, seçki dairəsində olan seçki məntəqələrinin ümumi sayı 40, həmin seçki məntəqələrində qeydə alınmış seçicilərin sayı isə 39994-dür.

Azərbaycan Respublikası Seçki Məcəlləsinin 170.2-ci maddəsində göstərilir ki, dairə seçki komissiyası və ya Mərkəzi Seçki Komissiyası birmandatlı seçki dairəsi üzrə aşağıdakı hallarda seçkiləri etibarsız sayır:

- 170.2.1. səsvermə keçirilməsi və ya səsvermənin nəticələrinin müəyyənləşdirilməsi zamanı seçki dairəsi üzrə yol verilən qanun pozuntuları seçicilərin iradəsini müəyyənləşdirməyə imkan vermədikdə;

- 170.2.2. birmandatlı seçki dairəsi üzrə səsvermə zamanı səsvermənin nəticələri etibarsız sayılmış seçki məntəqələrinin sayı həmin seçki dairəsində olan seçki məntəqələrinin ümumi sayının 2/5 hissəsindən çoxunu təşkil etdikdə və ya ləğv edildikdə, o şərtlə ki, həmin seçki məntəqələrində qeydə alınmış seçicilərin sayı seçki dairəsi üzrə qeydə alınmış seçicilərin ümumi sayının 1/4-dən çoxunu təşkil etsin.

Göstərilənlərə əsasən müraciətin təmin edilməsi, dairə seçki komissiyasının mübahisələndirilən 7 noyabr 2015-ci il tarixli 23/80 saylı qərarının ləğv edilməsi, seçki dairəsinin 3, 5, 7, 9, 12, 14, 16, 17, 18, 22, 24, 25, 27, 28, 34, 35 və 39 saylı seçki məntəqələri üzrə səsvermənin nəticələrinin etibarsız hesab edilməsi və seçki dairəsi üzrə seçkilərin etibarsız sayılması üçün hüquqi əsaslar yaranmışdır.

Yuxarıda göstərilənləri əsas götürərək, Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Seçki Komissiyası Azərbaycan Respublikası Seçki Məcəlləsinin 19.4-cü, 28.2-ci, 112-ci, 112-1-ci, 170-ci maddələrinə və “Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Seçki Komissiyasına və dairə seçki komissiyalarına seçki hüquqlarının pozulması ilə əlaqədar şikayət və müraciətlərin verilməsi və onlara baxılması qaydaları haqqında Təlimat”ın 1-ci, 2-ci, 4-cü, 6-cı və 7-ci hissələrinə əsasən qərara alır:

 

1. 2015-ci il noyabrın 1-də keçirilmiş Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinə seçkilərdə 90 saylı Ağdaş seçki dairəsi üzrə namizədliyi Yeni Azərbaycan Partiyası tərəfindən irəli sürülmüş və qeydə alınmış Vəliyev İlqar Mahir oğlu və namizədliyi öz təşəbbüsü ilə irəli sürülmüş və qeydə alınmış Qarayev Qalib Aslan oğlunun 15 noyabr 2015-ci il tarixli 185 saylı müraciəti təmin edilsin.

2. 90 saylı Ağdaş seçki dairəsinin 3, 5, 7, 9, 12, 14, 16, 17, 18, 22, 24, 25, 27, 28, 34, 35 və 39 saylı seçki məntəqələri üzrə səsvermənin nəticələri etibarsız hesab edilsin və seçki dairəsi üzrə Azərbaycan Respublikasının Milli Məclisinə seçkilər etibarsız sayılsın.

3. Qərar dərc edildiyi gündən qüvvəyə minir.

 

Sədr         Məzahir Pənahov

Katib        Arifə Muxtarova

Katib        Mikayıl Rəhimov

18 Noyabr 2015, 09:11

http://www.azertag.net

1781—1790 / 10511

1 Dekabr 2020, 16:12

Bir qrup hərbi qulluqçunun səfərbərlik üzrə hərbi xidmətdən tərxis edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı   ətraflı...

1 Dekabr 2020, 11:12

“Xüsusi karantin rejimi dövründə Azərbaycan Respublikasının ərazisində fəaliyyət göstərən təhsil müəssisələrinin fəaliyyətinin təşkilinə dair əlavə tədbirlər barədə” Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2020-ci il 29 oktyabr tarixli 430 nömrəli Qərarında dəyişiklik edilməsi haqqında Nazirlər Kabinetinin Qərarı   ətraflı...

27 Noyabr 2020, 20:11

“Uşaqlara dair Strategiyanın həyata keçirilməsi üzrə 2020–2025-ci illər üçün Fəaliyyət Planı”nın təsdiq edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı   ətraflı...

27 Noyabr 2020, 20:11

“Azərbaycan Respublikasında məişət zorakılığı ilə mübarizəyə dair 2020–2023-cü illər üçün Milli Fəaliyyət Planı”nın təsdiq edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı   ətraflı...

25 Noyabr 2020, 20:11

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ NAZİRLƏR KABİNETİ QƏRAR Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2019-cu il 3 sentyabr tarixli 380 nömrəli Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Əlilliyi olan şəxslərin iş yerlərinin standartlarTnda dəyişiklik edilməsi haqqında   ətraflı...

25 Noyabr 2020, 20:11

“Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsində, “Sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin təhsili (xüsusi təhsil) haqqında”, “Hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatı və dövlət reyestri haqqında”, “Təhsil haqqında”, “Məktəbəqədər təhsil haqqında”, “Peşə təhsili haqqında”, “Əlilliyi olan şəxslərin hüquqları haqqında” və “Ümumi təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunlarında dəyişiklik edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2020-ci il 6 oktyabr tarixli 185-VIQD nömrəli Qanununun tətbiqi və Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin təhsili (xüsusi təhsil) haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə” 2001-ci il 19 iyun tarixli 540 nömrəli, “Hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatı və dövlət reyestri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə” 2004-cü il 12 aprel tarixli 48 nömrəli, “Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə” 2009-cu il 5 sentyabr tarixli 156 nömrəli, “Məktəbəqədər təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2017-ci il 14 aprel tarixli 585-VQ nömrəli Qanununun tətbiqi barədə” 2017-ci il 19 iyun tarixli 1471 nömrəli, “Peşə təhsili haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2018-ci il 24 aprel tarixli 1071-VQ nömrəli Qanununun tətbiqi barədə” 2018-ci il 18 iyun tarixli 140 nömrəli, “Təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişikliklər edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2018-ci il 12 iyun tarixli 1189-VQD nömrəli Qanununun tətbiqi haqqında” 2018-ci il 5 iyul tarixli 164 nömrəli və “Ümumi təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2019-cu il 29 mart tarixli 1532-VQ nömrəli Qanununun tətbiqi barədə” 2019-cu il 27 may tarixli 711 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı   ətraflı...

25 Noyabr 2020, 20:11

Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsində, “Sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin təhsili (xüsusi təhsil) haqqında”, “Hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatı və dövlət reyestri haqqında”, “Təhsil haqqında”, “Məktəbəqədər təhsil haqqında”, “Peşə təhsili haqqında”, “Əlilliyi olan şəxslərin hüquqları haqqında” və “Ümumi təhsil haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunlarında dəyişiklik edilməsi barədə Azərbaycan Respublikasının Qanunu   ətraflı...

25 Noyabr 2020, 19:11

Azərbaycan Respublikasının Xocavənd rayonunun Tsakuri kəndinin Hünərli kəndi adlandırılması haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunu   ətraflı...

25 Noyabr 2020, 19:11

Azərbaycan Respublikasının Xocalı rayonunun Quşçubaba kəndinin Baharlı kəndi adlandırılması haqqında Azərbaycan Respublikasının Qanunu   ətraflı...

25 Noyabr 2020, 19:11

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2011-ci il 3 mart tarixli 391 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Xidməti pasport almaq hüququ olan vəzifəli şəxslərin siyahısı”nda dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı   ətraflı...