Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2014-cü il 9 sentyabr tarixli Fərmanı ilə təsdiq edilmişdir
“15 yaşı tamam olmamış Azərbaycan Respublikası vətəndaşının fərdi identifikasiya kartı haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiqi barədə
ƏSASNAMƏ
1.Ümumi müddəalar
1.1. Bu Əsasnamə “15 yaşı tamam olmamış Azərbaycan Respublikası vətəndaşının fərdi identifikasiya kartı haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiqi məqsədi ilə hazırlanmışdır və fərdi identifikasiya kartının verilməsi, dəyişdirilməsi, müvəqqəti alınması, təhvil verilməsi, qüvvədən düşmüş hesab edilməsi və məlumatların fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) daxil edilməsi, həmin məlumatların dəyişdirilməsi və istifadəsi qaydalarını müəyyən edir.
1.2. 15 yaşı tamam olmamış Azərbaycan Respublikası vətəndaşının (bundan sonra – vətəndaş) fərdi identifikasiya kartı Azərbaycan Respublikasının ərazisində onun şəxsiyyətini təsdiq edən sənəddir. Fərdi identifikasiya kartından həmçinin vətəndaşın elektron sağlamlıq kartı kimi istifadə olunur.
2. Fərdi identifikasiya kartının verilməsi, dəyişdirilməsi, məlumatların fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) daxil edilməsi, həmin məlumatların dəyişdirilməsi və istifadəsi
2.1. Vətəndaşın fərdi identifikasiya kartı Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin və Naxçıvan Muxtar Respublikasının ərazisində Naxçıvan Muxtar Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin rayon (şəhər) qeydiyyat şöbələri (bundan sonra-qeydiyyat şöbəsi) tərəfindən “15 yaşı tamam olmamış Azərbaycan Respublikası vətəndaşının fərdi identifikasiya kartı haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu və bu Əsasnamə ilə müəyyən edilmiş qaydada verilir.
2.2. Fərdi identifikasiya kartının alınması üçün vətəndaşın valideyni, vətəndaşı övladlığa götürən, vətəndaşın qəyyumu və ya himayəçisi (bundan sonra - qanuni nümayəndə) uşağın doğulduğu gündən ən geci 1 ay müddətində ərizə ilə qeydiyyat şöbəsinə, yaxud rayon tabeli şəhərlərdə, qəsəbələrdə və kəndlərdə rayon, şəhər, şəhərdə rayon icra hakimiyyətinin nümayəndəliyinə (bundan sonra – icra hakimiyyəti nümayəndəliyi) və ya Azərbaycan Respublikasının xaricdəki diplomatik nümayəndəliyinə və ya konsulluğuna (bundan sonra – konsulluq) müraciət etməlidir.
2.3. İcra hakimiyyəti nümayəndəliyinin və ya konsulluğun məsul əməkdaşı qanuni nümayəndədən sənədləri qəbul edir, ərizə-anketin düzgün doldurulmasını yoxlayır və imzası ilə təsdiq edərək, ən geci 1 iş günü müddətində qeydiyyat şöbəsinə təqdim edir (göndərir).
2.4. Vətəndaşa ilk dəfə fərdi identifikasiya kartının doğum haqqında şəhadətnamə ilə birlikdə verilməsi üçün aşağıdakı sənədlər tələb olunur:
2.4.1. bu Əsasnamənin əlavəsində göstərilmiş formaya uyğun tərtib edilən 15 yaşı tamam olmamış Azərbaycan Respublikasının vətəndaşına fərdi identifikasiya kartının verilməsi (dəyişdirilməsi) haqqında ərizə-anket;
2.4.2. vətəndaşın qanuni nümayəndəsinin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd;
2.4.3. doğum faktını, vaxtını və yerini təsdiq edən tibb müəssisəsindən sənəd;
2.4.4. uşaq tibb müəssisəsindən kənarda doğulduqda, doğuma kömək göstərmiş və ya doğuşdan sonra valideynlərin müraciət etdiyi həkimin verdiyi sənəd;
2.4.5. vətəndaşın valideynlərinin doğum haqqında şəhadətnamələri;
2.4.6. ərizə vətəndaşı övladlığa götürən, vətəndaşın himayəçisi və ya qəyyumu tərəfindən verildikdə, onun hüquqlarını təsdiq edən sənəd;
2.4.7. dövlət rüsumunun ödənilməsi barədə sənəd (“Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə nəzərdə tutulmuş hallarda).
2.5. 2015-ci il dekabrın 1-dək doğum haqqında şəhadətnamə almış 15 yaşı tamam olmamış vətəndaşa ilk dəfə fərdi identifikasiya kartının verilməsi üçün aşağıdakı sənədlər tələb olunur:
2.5.1. vətəndaşın qanuni nümayəndəsinin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd;
2.5.2.vətəndaşın doğum haqqında şəhadətnaməsi;
2.5.3. vətəndaşın qan qrupu haqqında tibbi arayış;
2.5.4. ərizə vətəndaşı övladlığa götürən, vətəndaşın himayəçisi və ya qəyyumu tərəfindən verildikdə, onun hüquqlarını təsdiq edən sənəd;
2.5.5. dövlət rüsumunun ödənilməsi barədə sənəd (“Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə nəzərdə tutulmuş hallarda).
2.6. 2015-ci il dekabrın 1-dək şəxsiyyət vəsiqəsi almış 15 yaşı tamam olmamış vətəndaşa ilk dəfə fərdi identifikasiya kartının verilməsi üçün aşağıdakı sənədlər tələb olunur:
2.6.1. vətəndaşın qanuni nümayəndəsinin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd;
2.6.2. vətəndaşın şəxsiyyət vəsiqəsi;
2.6.3. ərizə vətəndaşı övladlığa götürən, vətəndaşın himayəçisi və ya qəyyumu tərəfindən verildikdə, onun hüquqlarını təsdiq edən sənəd;
2.6.4. dövlət rüsumunun ödənilməsi barədə sənəd (“Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə nəzərdə tutulmuş hallarda).
2.7. Qeydiyyat şöbəsinin məsul əməkdaşı qanuni nümayəndədən, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyindən və ya konsulluqdan daxil olan sənədləri qəbul edib, ərizə-anketin düzgün doldurulmasını yoxlayır. Ərizə-anketdəki məlumatlar əlavə sənəd tələb edilmədən “Azərbaycan Respublikası Əhalisinin Dövlət Reyestri” avtomatlaşdırılmış qeydiyyat informasiya sistemində (bundan sonra - informasiya sistemi) toplanılan məlumatlar əsasında yoxlanılır.
2.8. Ərizə-anketdəki hər hansı məlumatın informasiya sistemində toplanılan məlumatlar əsasında yoxlanılması mümkün olmadıqda, müvafiq məlumat informasiya sistemi vasitəsilə “Giriş-çıxış və qeydiyyat” idarələrarası avtomatlaşdırılmış məlumat-axtarış sisteminə (bundan sonra - İAMAS), Vahid Miqrasiya Məlumat Sisteminə ötürülür və həmin sistemlər tərəfindən zəruri məlumatlar müəyyən edilərək informasiya sisteminə təqdim edilir.
2.9. Şəxsin valideynlərinin Azərbaycan Respublikasının vətəndaşlığına mənsubiyyətini müəyyənləşdirmək zərurəti yarandıqda, qeydiyyat şöbəsi onun ərizə-anketindəki məlumatları araşdırılmaq üçün dərhal Azərbaycan Respublikasının Dövlət Miqrasiya Xidmətinə göndərir. Azərbaycan Respublikasının Dövlət Miqrasiya Xidməti 20 gün müddətində məlumatları araşdıraraq, şəxsin doğum tarixində valideynlərinin Azərbaycan Respublikasının vətəndaşlığına mənsubiyyəti barədə qeydiyyat şöbəsinə yazılı cavab verir. Şəxsin valideynləri və ya onlardan biri Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı sayıldıqda, bu Əsasnamə ilə müəyyən edilmiş qaydada fərdi identifikasiya kartı verilir (kartın verilməsinə görə bu Əsasnamənin 2.14-cü bəndində müəyyən edilmiş müddətlər Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətinin cavab məktubu qeydiyyat şöbəsinə daxil olduğu andan hesablanır).
2.10. “Azərbaycan Respublikasının vətəndaşlığı haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq, Azərbaycan Respublikasının ərazisində doğulmuş və hər iki valideyni vətəndaşlığı olmayan şəxs olan uşaqlara da bu Əsasnamə ilə müəyyən edilmiş qaydada fərdi identifikasiya kartı verilir.
2.11. Qeydiyyat şöbəsinin məsul əməkdaşı ərizə-anketdəki məlumatları yoxladıqdan və onların düzgünlüyünü ərizə-anketdə öz imzası ilə təsdiq etdikdən dərhal sonra həmin məlumatları informasiya sisteminə daxil edərək, kartın hazırlanması üçün elektron qaydada aidiyyəti regional ədliyyə şöbəsinə, Bakı şəhərində Vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının reyestri xidmətinə, Naxçıvan Muxtar Respublikasında isə Naxçıvan Muxtar Respublikasının Ədliyyə Nazirliyinə ötürür. İnformasiya sisteminə daxil edilmiş məlumatlar elektron sənəd formasında onu daxil edən əməkdaşın gücləndirilmiş elektron imzası ilə təsdiq olunur.
2.12. Regional ədliyyə şöbəsi, Vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının reyestri xidməti və ya Naxçıvan Muxtar Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi informasiya sistemi vasitəsilə qeydiyyat şöbəsindən ona ötürülən məlumatlar əsasında hazırlanmış fərdi identifikasiya kartının üzərində və onun elektron daşıyıcısında vətəndaşla bağlı fərdi məlumatların yerləşdirilməsini (bundan sonra - kartın fərdiləşdirilməsi) həyata keçirir və qapalı zərfdə aidiyyəti üzrə qeydiyyat şöbəsinə, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyinə və ya konsulluğa göndərir.
2.13. Bu Əsasnamənin 2.12-ci bəndinə uyğun olaraq, kart qeydiyyat şöbəsinə, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyinə və ya konsulluğa daxil olduqdan sonra müraciət edən şəxsə təqdim olunur. Müraciət edən şəxs kartın təhvil alınmasını və kartın istifadəsinə dair ona izah verilməsini imzası ilə təsdiq edir. Bu zaman müraciət edən şəxs kartın alınması üçün müraciət etdiyi və kartın ona təqdim olunduğu tarixləri göstərir.
2.14. Fərdi identifikasiya kartı ərizə-anket və digər sənədlər qeydiyyat şöbəsinə daxil olduqdan sonra ən geci 5 iş günü müddətində verilir. “Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə nəzərdə tutulmuş hallarda fərdi identifikasiya kartı vətəndaşın ödədiyi dövlət rüsumunun məbləğinə müvafiq olaraq sənədlər qeydiyyat şöbəsinə daxil olduğu gündən 3 və ya 1 iş günü müddətində verilir və ya dəyişdirilir.
2.15. Fərdi identifikasiya kartının üzərində vətəndaşın soyadı, adı, atasının adı, cinsi, doğulduğu tarix, doğulduğu yer, qan qrupu, fərdi identifikasiya nömrəsi, kartın nömrəsi və etibarlılıq müddəti, habelə onun valideynlərinin soyadı, adı, atasının adı göstərilir.
2.16. Fərdi identifikasiya kartına elektron daşıyıcı (çip) yerləşdirilir. Elektron daşıyıcı (çip) dəyişdirilməyən və dəyişdirilə bilən (aktuallaşdırılan) məlumatlardan ibarətdir. Həmin məlumatlar isə bu Əsasnamənin 2.23-cü və 2.24-cü bəndlərinə uyğun olaraq oxunuş üçün açıq və bağlı məlumatlara bölünür.
2.17. Fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) aşağıdakı məlumatlar daxil edilir:
2.17.1. bu Əsasnamənin 2.15-ci bəndində göstərilən məlumatlar;
2.17.2. vətəndaşın soyadı, adı, atasının adı dəyişilibsə, əvvəlki soyadı, adı, atasının adı;
2.17.3. vətəndaşın yaşayış yeri;
2.17.4. vətəndaşın valideynlərinin milliyyəti;
2.17.5. vətəndaşın valideynlərinin, valideyn himayəsindən məhrumdursa onu övladlığa götürənin, himayəçisinin və ya qəyyumunun soyadı, adı, atasının adı, fərdi identifikasiya nömrəsi və əlaqə məlumatları (ünvanı, elektron poçt ünvanı, telefon nömrələri);
2.17.6. vətəndaşın doğum haqqında akt qeydinin nömrəsi və tarixi;
2.17.7. fərdi identifikasiya kartını verən qeydiyyat şöbəsinin adı və kartın verilmə (fərdiləşdirilmə) tarixi və vaxtı;
2.17.8. vətəndaşın elektron sağlamlıq kartı üzrə məlumatlar;
2.17.9. fərdiləşdirmə sisteminin seriya nömrəsi.
2.18. 5 yaşı tamam olmuş vətəndaşa verilən fərdi identifikasiya kartında bu Əsasnamənin 2.15-ci və 2.17-ci bəndlərində nəzərdə tutulan məlumatlardan əlavə vətəndaşın fotoşəkli də yerləşdirilir.
2.19. Vətəndaşın fotoşəklinin çəkilməsi fərdi identifikasiya kartını verən orqanda həyata keçirilir.
2.20. Qeydiyyat şöbəsinin, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyinin və ya konsulluğun iş qrafiki haqqında məlumatlar, fərdi identifikasiya kartının verilməsi və dəyişdirilməsi üçün tələb olunan sənədlərin siyahısı aidiyyəti üzrə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin, Azərbaycan Respublikası Xarici İşlər Nazirliyinin və yerli icra hakimiyyəti orqanlarının rəsmi internet saytlarında, eləcə də qeydiyyat şöbəsinin, icra hakimiyyəti nümayəndəliyinin və konsulluğun binaları qarşısında hər kəsin yaxşı görə biləcəyi lövhələrdə yerləşdirilməlidir.
2.21. Fərdi identifikasiya kartı verilərkən və ya dəyişdirilərkən bu Əsasnamənin 2.17-ci bəndində nəzərdə tutulmuş məlumatları elektron daşıyıcıya (çipə) fərdi identifikasiya kartını verən orqan daxil edir. Fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) daxil edilmiş məlumatlarda dəyişikliklər bu Əsasnamənin 2.22-ci və 2.30-cu bəndlərinə uyğun olaraq həyata keçirilir.
2.22. Fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) daxil edilən, bu Əsasnamənin 2.17.1, 2.17.2, 2.17.4, 2.17.6, 2.17.7 və 2.17.9-cu yarımbəndlərində nəzərdə tutulan məlumatlar dəyişdirilməyən, 2.17.3, 2.17.5 və 2.17.8-ci yarımbəndlərində nəzərdə tutulan məlumatlar isə bu Əsasnamənin 2.30-cu bəndində göstərilən dövlət orqanları və tibb müəssisələri tərəfindən dəyişdirilə bilən (aktuallaşdırılan) məlumatlardır.
2.23. Fiziki və hüquqi şəxslər üçün bu Əsasnamənin 2.17.1, 2.17.3 - 2.17.8-ci yarımbəndlərində nəzərdə tutulmuş məlumatların oxunuşu açıq, 2.17.2 və 2.17.9-cu yarımbəndlərində nəzərdə tutulmuş məlumatların oxunuşu isə bağlıdır.
2.24. Dövlət orqanları, habelə notariuslar üçün bu Əsasnamənin 2.17-ci bəndində nəzərdə tutulmuş bütün məlumatların oxunuşu açıqdır.
2.25. Fərdi identifikasiya kartı vətəndaşın 5 yaşı tamam olanadək etibarlıdır. Vətəndaşın 5 yaşı tamam olduqda, yaxud kartın üzərində və ya elektron daşıyıcısında (çipində) əks olunan məlumatlar dəyişdikdə, eləcə də bu məlumatlarda səhv aşkar edildikdə və ya kart, yaxud onun elektron daşıyıcısı (çipi) yararsız hala düşdükdə, vətəndaşın qanuni nümayəndəsi fərdi identifikasiya kartının üzərində və ya onun elektron daşıyıcısında (çipində) olan məlumatların dəyişdirilməsi üçün bir ay müddətində qeydiyyat şöbəsinə, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyinə və ya konsulluğa müraciət etməlidir. 5 yaşı tamam olmuş vətəndaşa verilən fərdi identifikasiya kartı vətəndaşın 15 yaşı tamam olanadək etibarlıdır.
2.26. Vətəndaşın 5 yaşı tamam olması, yaxud kartın üzərində əks olunan məlumatların dəyişməsi, eləcə də bu məlumatlarda səhvin aşkar edilməsi və ya kartın, yaxud onun elektron daşıyıcısının (çipinin) yararsız hala düşməsi ilə əlaqədar fərdi identifikasiya kartı dəyişdirilərkən, bu Əsasnamənin 2.1, 2.3, 2.7, 2.8, 2.11-2.19, 2.21-2.25, 2.27 və 2.28-ci bəndlərində nəzərdə tutulmuş qaydalar tətbiq olunur və yalnız aşağıdakılar tələb edilir:
2.26.1. bu Əsasnamənin əlavəsində göstərilmiş formaya uyğun tərtib edilən 15 yaşı tamam olmamış vətəndaşlara Azərbaycan Respublikasının vətəndaşına fərdi identifikasiya kartının verilməsi (dəyişdirilməsi) haqqında ərizə-anket;
2.26.2. vətəndaşın qanuni nümayəndəsinin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd;
2.26.3. vətəndaşın fərdi identifikasiya kartı;
2.26.4. dövlət rüsumunun ödənilməsi barədə sənəd (“Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə nəzərdə tutulmuş hallarda).
2.27. Fərdi identifikasiya kartının üzərində göstərilən məlumatlarda səhv müəyyənləşdirildikdə, həmin kart qeydiyyat şöbəsinə daxil olduğu gündən 1 gün müddətində dövlət rüsumu alınmadan dəyişdirilir.
2.28. Kartın itirilməsi və ya oğurlanması halları istisna olmaqla, vətəndaş yeni fərdi identifikasiya kartını alarkən, köhnə fərdi identifikasiya kartını təhvil verməlidir.
2.29. Fərdi identifikasiya kartının üzərində göstərilən məlumatlarda düzəliş edilməsi zərurəti yarandıqda, həmin kart bu Əsasnamənin 2.14-cü və 2.27-ci bəndlərində göstərilən müddətdə, kartın elektron daşıyıcısına (çipinə) daxil edilmiş məlumatlarda düzəliş edilməsi zərurəti yarandıqda isə kart bu Əsasnamənin 2.30-cu bəndində göstərilən orqana və ya tibb müəssisəsinə təqdim edildikdən sonra ən geci 30 dəqiqə ərzində bu məlumatlar dəyişdirilir.
2.30. Fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) daxil edilmiş məlumatlarda dəyişiklikləri müvafiq dövlət informasiya resursları vasitəsilə elektron qaydada aşağıdakı dövlət orqanları və tibb müəssisələri edirlər:
2.30.1. vətəndaşın yaşayış yeri barədə məlumatda – Azərbaycan Respublikasının Daxili İşlər Nazirliyi;
2.30.2. vətəndaşın elektron sağlamlıq kartı üzrə məlumatlarda – dövlət mülkiyyətində olan uşaq poliklinikaları;
2.30.3. digər məlumatlarda – qeydiyyat şöbəsi.
2.31. Fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) vətəndaş haqqında daxil edilmiş məlumatların düzgünlüyünün vətəndaşın və ya onun qanuni nümayəndəsinin ödənişsiz olaraq elektron avadanlıqdan istifadə etməklə yoxlanılması qeydiyyat şöbəsində təmin olunur.
2.32. Qeydiyyat şöbəsində vətəndaşa və ya onun qanuni nümayəndəsinə fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısında (çipində) vətəndaş barəsində toplanılmış məlumatların məzmunu ilə tanış olmaq, fərdi məlumatların dəqiqləşdirilməsini və mühafizəsini tələb etmək və qanunvericiliklə müəyyən olunmuş digər hüquqlardan istifadə etmək imkanları yaradılır.
3. Fərdi identifikasiya kartının itirilməsi və ya oğurlanması
3.1. Fərdi identifikasiya kartı itirildikdə, vətəndaşın qanuni nümayəndəsi kartın harada, nə vaxt və hansı şəraitdə itirildiyini göstərməklə, aidiyyəti üzrə qeydiyyat şöbəsinə, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyinə və ya konsulluğa yazılı müraciət etməlidir.
3.2. Fərdi identifikasiya kartının itirildiyini bildirən qanuni nümayəndə həmin kartı taparsa, tapılmış fərdi identifikasiya kartı dərhal qeydiyyat şöbəsinə, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyinə və ya konsulluğa təhvil verilməlidir. İcra hakimiyyəti nümayəndəliyi və ya konsulluq təhvil verilən fərdi identifikasiya kartlarını ən geci 3 gün müddətində aidiyyəti üzrə qeydiyyat şöbəsinə göndərir.
3.3. Yazılı müraciət qeydiyyat şöbəsinə daxil olduqdan sonra itirilmiş fərdi identifikasiya kartı barədə məlumat Qüvvədən düşmüş sənədlərin dövlət reyestrinə ötürülür. İtirilmiş kart barədə məlumat Qüvvədən düşmüş sənədlərin dövlət reyestrinə daxil edildikdən sonra həmin sənəd qüvvədən düşmüş hesab edilir və informasiya sistemində aktiv statusu dəyişdirilir. Fərdi identifikasiya kartının verilməsi haqqında ərizə-anket doldurulduqdan sonra bu Əsasnamənin 2.26-cı bəndi ilə müəyyən edilmiş qaydada vətəndaşa yeni fərdi identifikasiya kartı verilir.
3.4. Fərdi identifikasiya kartı oğurlandıqda, vətəndaşın qanuni nümayəndəsi bu barədə cinayətin baş verdiyi yerin polis orqanına yazılı müraciət etməlidir. Belə ərizənin qəbul olunması haqqında vətəndaşın qanuni nümayəndəsinə arayış verilir və bu arayış oğurlanmış fərdi identifikasiya kartının qüvvədən düşməsi barədə Qüvvədən düşmüş sənədlərin dövlət reyestrində qeydiyyat aparılması və bunun əsasında vətəndaşa yeni fərdi identifikasiya kartının verilməsi üçün əsas hesab edilir.
4. Fərdi identifikasiya kartının müvəqqəti alınması
4.1. Barəsində həbs və ona alternativ qətimkan tədbirləri seçilmiş, müəyyən müddətə azadlıqdan məhrum etmə növündə cəzaya məhkum olunmuş və ya qapalı tipli xüsusi təlim-tərbiyə müəssisəsinə göndərilən vətəndaşlardan fərdi identifikasiya kartı təhqiqat, ibtidai istintaq, məhkəmə orqanları, cəzanı icra edən orqanlar və ya qapalı tipli xüsusi təlim-tərbiyə müəssisəsi tərəfindən müvəqqəti alınır və həmin şəxs haqqında iş üzrə icraata və ya şəxsi işə əlavə edilir. Göstərilən əsaslar aradan qalxdıqda, fərdi identifikasiya kartı dərhal sahibinə və ya onun qanuni nümayəndəsinə qaytarılır.
4.2. Bu Əsasnamənin 4.1-ci bəndində nəzərdə tutulmuş hallar istisna olmaqla, fərdi identifikasiya kartının alınması və ya girov götürülməsi qadağandır.
5. Fərdi identifikasiya kartının təhvil verilməsi və qüvvədən
düşmüş hesab edilməsi
5.1. Vətəndaşın 15 yaşı tamam olduqda, fərdi identifikasiya kartı vətəndaşın şəxsiyyət vəsiqəsini verən orqana təhvil verilir və həmin orqan vətəndaşa şəxsiyyət vəsiqəsini verdikdən sonra fərdi identifikasiya kartını onu vermiş orqana göndərir.
5.2. Vətəndaş öldükdə, onun fərdi identifikasiya kartı qeydiyyat şöbəsinə təhvil verilir.
5.3. Bu Əsasnamənin 2.25-ci bəndində nəzərdə tutulmuş hallarda və müddətdə vətəndaş fərdi identifikasiya kartını dəyişdirmədikdə, fərdi identifikasiya kartı qüvvədən düşmüş hesab edilir. Qüvvədən düşmüş hesab edilən fərdi identifikasiya kartı istifadədən çıxarılmalı, həmin sənədə dair məlumatlar informasiya sistemi vasitəsilə Qüvvədən düşmüş sənədlərin dövlət reyestrinə ötürülməli, informasiya sistemində onun aktiv statusu dəyişdirilməlidir.
11 Sentyabr 2014, 09:0929 Yanvar 2021, 19:01
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Azərbaycan Respublikası Hökuməti ilə Qətər Dövləti Hökuməti arasında mədəniyyət sahəsində əməkdaşlıq haqqında Anlaşma Memorandumunun təsdiq edilməsi barədə” 2017-ci il 15 may tarixli 1388 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi ilə Kolumbiya Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi arasında mədəniyyət sahəsində əməkdaşlığa dair Sazişin təsdiq edilməsi haqqında” 2017-ci il 7 avqust tarixli 1577 nömrəli, “Azərbaycan Respublikası Hökuməti ilə Türkmənistan Hökuməti arasında mədəniyyət sahəsində əməkdaşlığa dair Sazişin təsdiq edilməsi haqqında” 2017-ci il 29 noyabr tarixli 1694 nömrəli və “Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi ilə Türkmənistanın Turizm üzrə Dövlət Komitəsi arasında turizm sahəsində əməkdaşlıq haqqında Sazişin təsdiq edilməsi barədə” 2017-ci il 29 noyabr tarixli 1698 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı ətraflı...
29 Yanvar 2021, 19:01
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “2011-ci il aprelin 8-də Bakı şəhərində imzalanmış “Azərbaycan Respublikası Hökuməti və Bolqarıstan Respublikası Hökuməti arasında mədəniyyət sahəsində əməkdaşlığa dair Saziş”in təsdiq edilməsi haqqında” 2011-ci il 7 iyun tarixli 447 nömrəli, “2011-ci il aprelin 9-da Bakı şəhərində imzalanmış “Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi və İraq Respublikasının Mədəniyyət Nazirliyi arasında mədəniyyət sahəsində əməkdaşlıq haqqında Anlaşma Memorandumu”nun təsdiq edilməsi barədə” 2011-ci il 7 iyun tarixli 449 nömrəli, “Azərbaycan Respublikası və Monteneqro arasında 2011-ci il sentyabrın 16-da Bakı şəhərində imzalanmış sənədlər haqqında” 2011-ci il 24 noyabr tarixli 530 nömrəli, “Azərbaycan Respublikası və Çexiya Respublikası arasında 2012-ci il aprelin 5-də Praqa şəhərində imzalanmış sazişlərin təsdiq edilməsi haqqında” 2012-ci il 19 iyun tarixli 660 nömrəli, “2012-ci il aprelin 12-də Bakı şəhərində imzalanmış “Azərbaycan Respublikası Hökuməti və San Marino Respublikası Hökuməti arasında turizm sahəsində əməkdaşlıq haqqında Saziş”in təsdiq edilməsi barədə” 2012-ci il 19 iyun tarixli 662 nömrəli, “2012-ci il noyabrın 29-da Tirana şəhərində imzalanmış “Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi və Albaniya Respublikasının Turizm, Mədəniyyət, Gənclər və İdman Nazirliyi arasında mədəniyyət və turizm sahələrində əməkdaşlıq haqqında Saziş”in təsdiq edilməsi barədə” 2013-cü il 7 mart tarixli 840 nömrəli və “2013-cü il fevralın 14-də Bakı şəhərində imzalanmış “Azərbaycan Respublikası Hökuməti və Küveyt Dövləti Hökuməti arasında mədəniyyət sahəsində əməkdaşlığa dair Saziş”in təsdiq edilməsi barədə” 2013-cü il 15 mart tarixli 848 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı ətraflı...
29 Yanvar 2021, 19:01
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “2013-cü il martın 11-də Zaqreb şəhərində imzalanmış “Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi və Xorvatiya Respublikasının Turizm Nazirliyi arasında turizm sahəsində əməkdaşlıq haqqında Anlaşma Memorandumu”nun təsdiq edilməsi barədə” 2013-cü il 3 may tarixli 885 nömrəli, “2013-cü il martın 12-də Mədinə şəhərində imzalanmış “Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi və Səudiyyə Ərəbistanı Krallığının Turizm və Qədim Abidələr üzrə Baş Komissiyası arasında turizm sahəsində əməkdaşlıq haqqında Anlaşma Memorandumu”nun təsdiq edilməsi barədə” 2013-cü il 11 iyun tarixli 909 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi ilə İtaliya Respublikasının Mədəni İrs və Fəaliyyət, Turizm Nazirliyi arasında mədəniyyət sahəsində əməkdaşlıq haqqında Anlaşma Memorandumunun təsdiq edilməsi barədə” 2014-cü il 9 sentyabr tarixli 258 nömrəli, “Azərbaycan Respublikası Hökuməti ilə Argentina Respublikası Hökuməti arasında mədəniyyət sahəsində əməkdaşlıq haqqında Sazişin təsdiq edilməsi barədə” 2015-ci il 30 oktyabr tarixli 665 nömrəli, “Azərbaycan Respublikası ilə Uruqvay Şərq Respublikası arasında mədəniyyət sahəsində əməkdaşlıq haqqında Sazişin təsdiq edilməsi barədə” 2015-ci il 30 oktyabr tarixli 666 nömrəli və “Azərbaycan Respublikasının Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi ilə Ukraynanın Mədəniyyət Nazirliyi arasında 2016–2020-ci illər üzrə mədəniyyət və incəsənət sahəsində əməkdaşlığa dair Proqramın təsdiq edilməsi haqqında” 2016-cı il 4 oktyabr tarixli 1057 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı ətraflı...
29 Yanvar 2021, 19:01
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Azərbaycan Respublikasında xarici ticarətin daha da liberallaşdırılması haqqında” 1997-ci il 24 iyun tarixli 609 nömrəli, “İcarəyə verilmiş dövlət əmlakından səmərəli istifadə olunması tədbirləri haqqında” 1997-ci il 6 sentyabr tarixli 629 nömrəli, “Kitabxana işi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə” 1999-cu il 12 mart tarixli 115 nömrəli, “Narkotik vasitələrin, psixotrop maddələrin və prekursorların qanunsuz dövriyyəsi və narkomanlığın yayılması ilə mübarizə üzrə Proqramın təsdiq edilməsi barədə” 2000-ci il 15 iyul tarixli 371 nömrəli, “Turizm haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun icrasının təmin edilməsi barədə” 2000-ci il 15 iyul tarixli 376 nömrəli və “Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsinin təsdiq edilməsi, qüvvəyə minməsi və bununla bağlı hüquqi tənzimləmə məsələləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun və bu Qanunla təsdiq edilmiş Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsinin tətbiq edilməsi barədə” 2000-ci il 30 avqust tarixli 393 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı ətraflı...
29 Yanvar 2021, 19:01
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Daşınar əmlakın rəsmi reyestrləri, onların tərtib edilməsi və aparılması Qaydaları”nın təsdiq edilməsi barədə” 2007-ci il 11 aprel tarixli 564 nömrəli, “Yaşlı və gənc nəsil yazıçı, rəssam və bəstəkarların yaradıcılıq fəaliyyətini təmin etmək üçün xüsusi təqaüd fondu haqqında” 2007-ci il 6 avqust tarixli 612 nömrəli, “Turizm haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa dəyişiklik və əlavələr edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2007-ci il 5 iyun tarixli 374-IIIQD nömrəli Qanununun tətbiq edilməsi haqqında” 2007-ci il 16 avqust tarixli 615 nömrəli, “Turizm və rekreasiya zonaları haqqında nümunəvi Əsasnamə”nin təsdiq edilməsi barədə” 2008-ci il 20 iyun tarixli 773 nömrəli, “Azərbaycan Respublikası Mənzil Məcəlləsinin icrasının təmin edilməsi barədə” 2010-cu il 24 may tarixli 272 nömrəli, “Daşınmaz dövlət əmlakı obyektlərinin müsabiqə əsasında icarəyə verilməsi Qaydaları”nın təsdiq edilməsi barədə” 2010-cu il 22 iyun tarixli 284 nömrəli və “Torpaqların dövlət ehtiyacları üçün alınması haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiqi ilə əlaqədar əlavə tədbirlər barədə” 2011-ci il 15 fevral tarixli 382 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı ətraflı...
29 Yanvar 2021, 19:01
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun icrası ilə bağlı əlavə tədbirlər barədə” 2000-ci il 23 dekabr tarixli 432 nömrəli, “Kinematoqrafiya haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi ilə əlaqədar əlavə tədbirlər haqqında” 2001-ci il 4 iyul tarixli 526 nömrəli, “Xidməti və mülki silah haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 1998-ci il 21 fevral tarixli 679 nömrəli Fərmanının icrasının təmin edilməsi haqqında” 2002-ci il 24 avqust tarixli 769 nömrəli və “Dövlət orqanlarında, dövlət mülkiyyətində olan və paylarının (səhmlərinin) nəzarət zərfi dövlətə məxsus olan hüquqi şəxslərdə və büdcə təşkilatlarında kargüzarlığın aparılmasına dair Təlimat”ın təsdiq edilməsi haqqında” 2003-cü il 27 sentyabr tarixli 935 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı ətraflı...
29 Yanvar 2021, 19:01
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Qeyri-dövlət mülkiyyətində olan xüsusi əhəmiyyətli mədəniyyət sərvətlərinin satılması Qaydası”nın təsdiq edilməsi haqqında” 2003-cü il 23 oktyabr tarixli 944 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasında sosial-iqtisadi inkişafın sürətləndirilməsi tədbirləri haqqında” 2003-cü il 24 noyabr tarixli 4 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının Xarici İşlər Nazirliyi haqqında Əsasnamənin təsdiq edilməsi barədə” 2004-cü il 29 yanvar tarixli 16 nömrəli, “Turizm haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa əlavə edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi haqqında” 2004-cü il 23 aprel tarixli 56 nömrəli, “Azərbaycan xalça sənətinin qorunması və inkişaf etdirilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun icrasının təmin edilməsi barədə” 2005-ci il 28 dekabr tarixli 344 nömrəli, “Ailə kəndli təsərrüfatı haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi ilə əlaqədar əlavə tədbirlər barədə” 2006-cı il 1 sentyabr tarixli 456 nömrəli və “Teatr və teatr fəaliyyəti haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə” 2007-ci il 6 fevral tarixli 529 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı ətraflı...
29 Yanvar 2021, 19:01
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Elektron vizaların verilməsi prosedurunun sadələşdirilməsi və “ASAN Viza” sisteminin yaradılması haqqında” 2016-cı il 1 iyun tarixli 923 nömrəli, “Əcnəbilər və vətəndaşlığı olmayan şəxslər tərəfindən Azərbaycan Respublikasının ərazisində alınmış istehsal, yaxud kommersiya məqsədləri üçün nəzərdə tutulmayan mallara görə ödənilmiş əlavə dəyər vergisinin qaytarılması Qaydası”nın təsdiq edilməsi haqqında” 2016-cı il 12 iyul tarixli 985 nömrəli, “Milli iqtisadiyyat və iqtisadiyyatın əsas sektorları üzrə strateji yol xəritələrinin təsdiq edilməsi haqqında” 2016-cı il 6 dekabr tarixli 1138 nömrəli, “Ticarət festivalları dövründə fiziki şəxslər tərəfindən Azərbaycan Respublikasının ərazisində alınmış istehsal, yaxud kommersiya məqsədləri üçün nəzərdə tutulmayan mallara görə ödənilmiş əlavə dəyər vergisinin qaytarılması Qaydası”nın təsdiq edilməsi haqqında” 2017-ci il 20 fevral tarixli 1252 nömrəli və “Rəqəmsal Ticarət Qovşağı kimi Azərbaycan Respublikasının mövqeyinin gücləndirilməsi və xarici ticarət əməliyyatlarının genişləndirilməsi ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” 2017-ci il 22 fevral tarixli 1255 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı ətraflı...
29 Yanvar 2021, 19:01
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Azərbaycan Respublikasında Ümumdünya Mədəniyyətlərarası Dialoq Forumunun təşkili barədə” 2011-ci il 27 may tarixli 432 nömrəli, “Hərbi vəzifə və hərbi xidmət haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiqi və “Azərbaycan Respublikasının Səfərbərlik və Hərbi Xidmətə Çağırış üzrə Dövlət Xidməti haqqında Əsasnamə”nin təsdiqi barədə” 2012-ci il 13 fevral tarixli 593 nömrəli, “Yerli icra hakimiyyətləri haqqında Əsasnamə”nin təsdiq edilməsi barədə” 2012-ci il 6 iyun tarixli 648 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının Miqrasiya Məcəlləsinin təsdiq edilməsi, qüvvəyə minməsi və bununla bağlı hüquqi tənzimləmə haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2013-cü il 2 iyul tarixli 713-IVQ nömrəli Qanununun tətbiqi barədə” 2013-cü il 8 iyul tarixli 938 nömrəli, “Bakı Xoreoqrafiya Akademiyasının Nizamnaməsi”nin təsdiq edilməsi haqqında” 2014-cü il 26 dekabr tarixli 432 nömrəli, “Tikinti işlərinin dayandırılması Qaydası”nın təsdiq edilməsi haqqında” 2015-ci il 22 may tarixli 533 nömrəli, “Azərbaycan Turizm və Menecment Universitetinin Nizamnaməsi”nin təsdiq edilməsi haqqında” 2015-ci il 21 dekabr tarixli 710 nömrəli, “İnvestisiyaların təşviqi ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” 2016-cı il 18 yanvar tarixli 745 nömrəli və “Azərbaycan Respublikası İnzibati Xətalar Məcəlləsinin təsdiq edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2015-ci il 29 dekabr tarixli 96-VQ nömrəli Qanununun tətbiqi barədə” 2016-cı il 15 fevral tarixli 795 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı ətraflı...
29 Yanvar 2021, 19:01
M.M.Kajlayevin “Azərbaycan Respublikası Prezidentinin fəxri diplomu” ilə təltif edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı ətraflı...