Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2014-cü il 9 sentyabr tarixli Fərmanı ilə təsdiq edilmişdir

“15 yaşı tamam olmamış Azərbaycan Respublikası vətəndaşının fərdi identifikasiya kartı haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiqi barədə

ƏSASNAMƏ

1.Ümumi müddəalar

1.1. Bu Əsasnamə “15 yaşı tamam olmamış Azərbaycan Respublikası vətəndaşının fərdi identifikasiya kartı haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiqi məqsədi ilə hazırlanmışdır və fərdi identifikasiya kartının verilməsi, dəyişdirilməsi, müvəqqəti alınması, təhvil verilməsi, qüvvədən düşmüş hesab edilməsi və məlumatların fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) daxil edilməsi, həmin məlumatların dəyişdirilməsi və istifadəsi qaydalarını müəyyən edir.

1.2. 15 yaşı tamam olmamış Azərbaycan Respublikası vətəndaşının (bundan sonra – vətəndaş) fərdi identifikasiya kartı Azərbaycan Respublikasının ərazisində onun şəxsiyyətini təsdiq edən sənəddir. Fərdi identifikasiya kartından həmçinin vətəndaşın elektron sağlamlıq kartı kimi istifadə olunur.

2. Fərdi identifikasiya kartının verilməsi, dəyişdirilməsi, məlumatların fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) daxil edilməsi, həmin məlumatların dəyişdirilməsi və istifadəsi

2.1. Vətəndaşın fərdi identifikasiya kartı Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin və Naxçıvan Muxtar Respublikasının ərazisində Naxçıvan Muxtar Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin rayon (şəhər) qeydiyyat şöbələri (bundan sonra-qeydiyyat şöbəsi) tərəfindən “15 yaşı tamam olmamış Azərbaycan Respublikası vətəndaşının fərdi identifikasiya kartı haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu və bu Əsasnamə ilə müəyyən edilmiş qaydada verilir.

2.2. Fərdi identifikasiya kartının alınması üçün vətəndaşın valideyni, vətəndaşı övladlığa götürən, vətəndaşın qəyyumu və ya himayəçisi (bundan sonra - qanuni nümayəndə) uşağın doğulduğu gündən ən geci 1 ay müddətində ərizə ilə qeydiyyat şöbəsinə, yaxud rayon tabeli şəhərlərdə, qəsəbələrdə və kəndlərdə rayon, şəhər, şəhərdə rayon icra hakimiyyətinin nümayəndəliyinə (bundan sonra – icra hakimiyyəti nümayəndəliyi) və ya Azərbaycan Respublikasının xaricdəki diplomatik nümayəndəliyinə və ya konsulluğuna (bundan sonra – konsulluq) müraciət etməlidir.

2.3. İcra hakimiyyəti nümayəndəliyinin və ya konsulluğun məsul əməkdaşı qanuni nümayəndədən sənədləri qəbul edir, ərizə-anketin düzgün doldurulmasını yoxlayır və imzası ilə təsdiq edərək, ən geci 1 iş günü müddətində qeydiyyat şöbəsinə təqdim edir (göndərir).

2.4. Vətəndaşa ilk dəfə fərdi identifikasiya kartının doğum haqqında şəhadətnamə ilə birlikdə verilməsi üçün aşağıdakı sənədlər tələb olunur:

2.4.1. bu Əsasnamənin əlavəsində göstərilmiş formaya uyğun tərtib edilən 15 yaşı tamam olmamış Azərbaycan Respublikasının vətəndaşına fərdi identifikasiya kartının verilməsi (dəyişdirilməsi) haqqında ərizə-anket;

2.4.2. vətəndaşın qanuni nümayəndəsinin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd;

2.4.3. doğum faktını, vaxtını və yerini təsdiq edən tibb müəssisəsindən sənəd;

2.4.4. uşaq tibb müəssisəsindən kənarda doğulduqda, doğuma kömək göstərmiş və ya doğuşdan sonra valideynlərin müraciət etdiyi həkimin verdiyi sənəd;

2.4.5. vətəndaşın valideynlərinin doğum haqqında şəhadətnamələri;

2.4.6. ərizə vətəndaşı övladlığa götürən, vətəndaşın himayəçisi və ya qəyyumu tərəfindən verildikdə, onun hüquqlarını təsdiq edən sənəd;

2.4.7. dövlət rüsumunun ödənilməsi barədə sənəd (“Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə nəzərdə tutulmuş hallarda).

2.5. 2015-ci il dekabrın 1-dək doğum haqqında şəhadətnamə almış 15 yaşı tamam olmamış vətəndaşa ilk dəfə fərdi identifikasiya kartının verilməsi üçün aşağıdakı sənədlər tələb olunur:

2.5.1. vətəndaşın qanuni nümayəndəsinin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd;

2.5.2.vətəndaşın doğum haqqında şəhadətnaməsi;

2.5.3. vətəndaşın qan qrupu haqqında tibbi arayış;

2.5.4. ərizə vətəndaşı övladlığa götürən, vətəndaşın himayəçisi və ya qəyyumu tərəfindən verildikdə, onun hüquqlarını təsdiq edən sənəd;

2.5.5. dövlət rüsumunun ödənilməsi barədə sənəd (“Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə nəzərdə tutulmuş hallarda).

2.6. 2015-ci il dekabrın 1-dək şəxsiyyət vəsiqəsi almış 15 yaşı tamam olmamış vətəndaşa ilk dəfə fərdi identifikasiya kartının verilməsi üçün aşağıdakı sənədlər tələb olunur:

2.6.1. vətəndaşın qanuni nümayəndəsinin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd;

2.6.2. vətəndaşın şəxsiyyət vəsiqəsi;

2.6.3. ərizə vətəndaşı övladlığa götürən, vətəndaşın himayəçisi və ya qəyyumu tərəfindən verildikdə, onun hüquqlarını təsdiq edən sənəd;

2.6.4. dövlət rüsumunun ödənilməsi barədə sənəd (“Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə nəzərdə tutulmuş hallarda).

2.7. Qeydiyyat şöbəsinin məsul əməkdaşı qanuni nümayəndədən, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyindən və ya konsulluqdan daxil olan sənədləri qəbul edib, ərizə-anketin düzgün doldurulmasını yoxlayır. Ərizə-anketdəki məlumatlar əlavə sənəd tələb edilmədən “Azərbaycan Respublikası Əhalisinin Dövlət Reyestri” avtomatlaşdırılmış qeydiyyat informasiya sistemində (bundan sonra - informasiya sistemi) toplanılan məlumatlar əsasında yoxlanılır.

2.8. Ərizə-anketdəki hər hansı məlumatın informasiya sistemində toplanılan məlumatlar əsasında yoxlanılması mümkün olmadıqda, müvafiq məlumat informasiya sistemi vasitəsilə “Giriş-çıxış və qeydiyyat” idarələrarası avtomatlaşdırılmış məlumat-axtarış sisteminə (bundan sonra - İAMAS), Vahid Miqrasiya Məlumat Sisteminə ötürülür və həmin sistemlər tərəfindən zəruri məlumatlar müəyyən edilərək informasiya sisteminə təqdim edilir.

2.9. Şəxsin valideynlərinin Azərbaycan Respublikasının vətəndaşlığına mənsubiyyətini müəyyənləşdirmək zərurəti yarandıqda, qeydiyyat şöbəsi onun ərizə-anketindəki məlumatları araşdırılmaq üçün dərhal Azərbaycan Respublikasının Dövlət Miqrasiya Xidmətinə göndərir. Azərbaycan Respublikasının Dövlət Miqrasiya Xidməti 20 gün müddətində məlumatları araşdıraraq, şəxsin doğum tarixində valideynlərinin Azərbaycan Respublikasının vətəndaşlığına mənsubiyyəti barədə qeydiyyat şöbəsinə yazılı cavab verir. Şəxsin valideynləri və ya onlardan biri Azərbaycan Respublikasının vətəndaşı sayıldıqda, bu Əsasnamə ilə müəyyən edilmiş qaydada fərdi identifikasiya kartı verilir (kartın verilməsinə görə bu Əsasnamənin 2.14-cü bəndində müəyyən edilmiş müddətlər Azərbaycan Respublikası Dövlət Miqrasiya Xidmətinin cavab məktubu qeydiyyat şöbəsinə daxil olduğu andan hesablanır).

2.10. “Azərbaycan Respublikasının vətəndaşlığı haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun olaraq, Azərbaycan Respublikasının ərazisində doğulmuş və hər iki valideyni vətəndaşlığı olmayan şəxs olan uşaqlara da bu Əsasnamə ilə müəyyən edilmiş qaydada fərdi identifikasiya kartı verilir.

2.11. Qeydiyyat şöbəsinin məsul əməkdaşı ərizə-anketdəki məlumatları yoxladıqdan və onların düzgünlüyünü ərizə-anketdə öz imzası ilə təsdiq etdikdən dərhal sonra həmin məlumatları informasiya sisteminə daxil edərək, kartın hazırlanması üçün elektron qaydada aidiyyəti regional ədliyyə şöbəsinə, Bakı şəhərində Vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının reyestri xidmətinə, Naxçıvan Muxtar Respublikasında isə Naxçıvan Muxtar Respublikasının Ədliyyə Nazirliyinə ötürür. İnformasiya sisteminə daxil edilmiş məlumatlar elektron sənəd formasında onu daxil edən əməkdaşın gücləndirilmiş elektron imzası ilə təsdiq olunur.

2.12. Regional ədliyyə şöbəsi, Vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının reyestri xidməti və ya Naxçıvan Muxtar Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi informasiya sistemi vasitəsilə qeydiyyat şöbəsindən ona ötürülən məlumatlar əsasında hazırlanmış fərdi identifikasiya kartının üzərində və onun elektron daşıyıcısında vətəndaşla bağlı fərdi məlumatların yerləşdirilməsini (bundan sonra - kartın fərdiləşdirilməsi) həyata keçirir və qapalı zərfdə aidiyyəti üzrə qeydiyyat şöbəsinə, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyinə və ya konsulluğa göndərir.

2.13. Bu Əsasnamənin 2.12-ci bəndinə uyğun olaraq, kart qeydiyyat şöbəsinə, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyinə və ya konsulluğa daxil olduqdan sonra müraciət edən şəxsə təqdim olunur. Müraciət edən şəxs kartın təhvil alınmasını və kartın istifadəsinə dair ona izah verilməsini imzası ilə təsdiq edir. Bu zaman müraciət edən şəxs kartın alınması üçün müraciət etdiyi və kartın ona təqdim olunduğu tarixləri göstərir.

2.14. Fərdi identifikasiya kartı ərizə-anket və digər sənədlər qeydiyyat şöbəsinə daxil olduqdan sonra ən geci 5 iş günü müddətində verilir. “Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə nəzərdə tutulmuş hallarda fərdi identifikasiya kartı vətəndaşın ödədiyi dövlət rüsumunun məbləğinə müvafiq olaraq sənədlər qeydiyyat şöbəsinə daxil olduğu gündən 3 və ya 1 iş günü müddətində verilir və ya dəyişdirilir.

2.15. Fərdi identifikasiya kartının üzərində vətəndaşın soyadı, adı, atasının adı, cinsi, doğulduğu tarix, doğulduğu yer, qan qrupu, fərdi identifikasiya nömrəsi, kartın nömrəsi və etibarlılıq müddəti, habelə onun valideynlərinin soyadı, adı, atasının adı göstərilir.

2.16. Fərdi identifikasiya kartına elektron daşıyıcı (çip) yerləşdirilir. Elektron daşıyıcı (çip) dəyişdirilməyən və dəyişdirilə bilən (aktuallaşdırılan) məlumatlardan ibarətdir. Həmin məlumatlar isə bu Əsasnamənin 2.23-cü və 2.24-cü bəndlərinə uyğun olaraq oxunuş üçün açıq və bağlı məlumatlara bölünür.

2.17. Fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) aşağıdakı məlumatlar daxil edilir:

2.17.1. bu Əsasnamənin 2.15-ci bəndində göstərilən məlumatlar;

2.17.2. vətəndaşın soyadı, adı, atasının adı dəyişilibsə, əvvəlki soyadı, adı, atasının adı;

2.17.3. vətəndaşın yaşayış yeri;

2.17.4. vətəndaşın valideynlərinin milliyyəti;

2.17.5. vətəndaşın valideynlərinin, valideyn himayəsindən məhrumdursa onu övladlığa götürənin, himayəçisinin və ya qəyyumunun soyadı, adı, atasının adı, fərdi identifikasiya nömrəsi və əlaqə məlumatları (ünvanı, elektron poçt ünvanı, telefon nömrələri);

2.17.6. vətəndaşın doğum haqqında akt qeydinin nömrəsi və tarixi;

2.17.7. fərdi identifikasiya kartını verən qeydiyyat şöbəsinin adı və kartın verilmə (fərdiləşdirilmə) tarixi və vaxtı;

2.17.8. vətəndaşın elektron sağlamlıq kartı üzrə məlumatlar;

2.17.9. fərdiləşdirmə sisteminin seriya nömrəsi.

2.18. 5 yaşı tamam olmuş vətəndaşa verilən fərdi identifikasiya kartında bu Əsasnamənin 2.15-ci və 2.17-ci bəndlərində nəzərdə tutulan məlumatlardan əlavə vətəndaşın fotoşəkli də yerləşdirilir.

2.19. Vətəndaşın fotoşəklinin çəkilməsi fərdi identifikasiya kartını verən orqanda həyata keçirilir.

2.20. Qeydiyyat şöbəsinin, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyinin və ya konsulluğun iş qrafiki haqqında məlumatlar, fərdi identifikasiya kartının verilməsi və dəyişdirilməsi üçün tələb olunan sənədlərin siyahısı aidiyyəti üzrə Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin, Azərbaycan Respublikası Xarici İşlər Nazirliyinin və yerli icra hakimiyyəti orqanlarının rəsmi internet saytlarında, eləcə də qeydiyyat şöbəsinin, icra hakimiyyəti nümayəndəliyinin və konsulluğun binaları qarşısında hər kəsin yaxşı görə biləcəyi lövhələrdə yerləşdirilməlidir.

2.21. Fərdi identifikasiya kartı verilərkən və ya dəyişdirilərkən bu Əsasnamənin 2.17-ci bəndində nəzərdə tutulmuş məlumatları elektron daşıyıcıya (çipə) fərdi identifikasiya kartını verən orqan daxil edir. Fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) daxil edilmiş məlumatlarda dəyişikliklər bu Əsasnamənin 2.22-ci və 2.30-cu bəndlərinə uyğun olaraq həyata keçirilir.

2.22. Fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) daxil edilən, bu Əsasnamənin 2.17.1, 2.17.2, 2.17.4, 2.17.6, 2.17.7 və 2.17.9-cu yarımbəndlərində nəzərdə tutulan məlumatlar dəyişdirilməyən, 2.17.3, 2.17.5 və 2.17.8-ci yarımbəndlərində nəzərdə tutulan məlumatlar isə bu Əsasnamənin 2.30-cu bəndində göstərilən dövlət orqanları və tibb müəssisələri tərəfindən dəyişdirilə bilən (aktuallaşdırılan) məlumatlardır.

2.23. Fiziki və hüquqi şəxslər üçün bu Əsasnamənin 2.17.1, 2.17.3 - 2.17.8-ci yarımbəndlərində nəzərdə tutulmuş məlumatların oxunuşu açıq, 2.17.2 və 2.17.9-cu yarımbəndlərində nəzərdə tutulmuş məlumatların oxunuşu isə bağlıdır.

2.24. Dövlət orqanları, habelə notariuslar üçün bu Əsasnamənin 2.17-ci bəndində nəzərdə tutulmuş bütün məlumatların oxunuşu açıqdır.

2.25. Fərdi identifikasiya kartı vətəndaşın 5 yaşı tamam olanadək etibarlıdır. Vətəndaşın 5 yaşı tamam olduqda, yaxud kartın üzərində və ya elektron daşıyıcısında (çipində) əks olunan məlumatlar dəyişdikdə, eləcə də bu məlumatlarda səhv aşkar edildikdə və ya kart, yaxud onun elektron daşıyıcısı (çipi) yararsız hala düşdükdə, vətəndaşın qanuni nümayəndəsi fərdi identifikasiya kartının üzərində və ya onun elektron daşıyıcısında (çipində) olan məlumatların dəyişdirilməsi üçün bir ay müddətində qeydiyyat şöbəsinə, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyinə və ya konsulluğa müraciət etməlidir. 5 yaşı tamam olmuş vətəndaşa verilən fərdi identifikasiya kartı vətəndaşın 15 yaşı tamam olanadək etibarlıdır.

2.26. Vətəndaşın 5 yaşı tamam olması, yaxud kartın üzərində əks olunan məlumatların dəyişməsi, eləcə də bu məlumatlarda səhvin aşkar edilməsi və ya kartın, yaxud onun elektron daşıyıcısının (çipinin) yararsız hala düşməsi ilə əlaqədar fərdi identifikasiya kartı dəyişdirilərkən, bu Əsasnamənin 2.1, 2.3, 2.7, 2.8, 2.11-2.19, 2.21-2.25, 2.27 və 2.28-ci bəndlərində nəzərdə tutulmuş qaydalar tətbiq olunur və yalnız aşağıdakılar tələb edilir:

2.26.1. bu Əsasnamənin əlavəsində göstərilmiş formaya uyğun tərtib edilən 15 yaşı tamam olmamış vətəndaşlara Azərbaycan Respublikasının vətəndaşına fərdi identifikasiya kartının verilməsi (dəyişdirilməsi) haqqında ərizə-anket;

2.26.2. vətəndaşın qanuni nümayəndəsinin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd;

2.26.3. vətəndaşın fərdi identifikasiya kartı;

2.26.4. dövlət rüsumunun ödənilməsi barədə sənəd (“Dövlət rüsumu haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə nəzərdə tutulmuş hallarda).

2.27. Fərdi identifikasiya kartının üzərində göstərilən məlumatlarda səhv müəyyənləşdirildikdə, həmin kart qeydiyyat şöbəsinə daxil olduğu gündən 1 gün müddətində dövlət rüsumu alınmadan dəyişdirilir.

2.28. Kartın itirilməsi və ya oğurlanması halları istisna olmaqla, vətəndaş yeni fərdi identifikasiya kartını alarkən, köhnə fərdi identifikasiya kartını təhvil verməlidir.

2.29. Fərdi identifikasiya kartının üzərində göstərilən məlumatlarda düzəliş edilməsi zərurəti yarandıqda, həmin kart bu Əsasnamənin 2.14-cü və 2.27-ci bəndlərində göstərilən müddətdə, kartın elektron daşıyıcısına (çipinə) daxil edilmiş məlumatlarda düzəliş edilməsi zərurəti yarandıqda isə kart bu Əsasnamənin 2.30-cu bəndində göstərilən orqana və ya tibb müəssisəsinə təqdim edildikdən sonra ən geci 30 dəqiqə ərzində bu məlumatlar dəyişdirilir.

2.30. Fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) daxil edilmiş məlumatlarda dəyişiklikləri müvafiq dövlət informasiya resursları vasitəsilə elektron qaydada aşağıdakı dövlət orqanları və tibb müəssisələri edirlər:

2.30.1. vətəndaşın yaşayış yeri barədə məlumatda – Azərbaycan Respublikasının Daxili İşlər Nazirliyi;

2.30.2. vətəndaşın elektron sağlamlıq kartı üzrə məlumatlarda – dövlət mülkiyyətində olan uşaq poliklinikaları;

2.30.3. digər məlumatlarda – qeydiyyat şöbəsi.

2.31. Fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısına (çipinə) vətəndaş haqqında daxil edilmiş məlumatların düzgünlüyünün vətəndaşın və ya onun qanuni nümayəndəsinin ödənişsiz olaraq elektron avadanlıqdan istifadə etməklə yoxlanılması qeydiyyat şöbəsində təmin olunur.

2.32. Qeydiyyat şöbəsində vətəndaşa və ya onun qanuni nümayəndəsinə fərdi identifikasiya kartının elektron daşıyıcısında (çipində) vətəndaş barəsində toplanılmış məlumatların məzmunu ilə tanış olmaq, fərdi məlumatların dəqiqləşdirilməsini və mühafizəsini tələb etmək və qanunvericiliklə müəyyən olunmuş digər hüquqlardan istifadə etmək imkanları yaradılır.

3. Fərdi identifikasiya kartının itirilməsi və ya oğurlanması

3.1. Fərdi identifikasiya kartı itirildikdə, vətəndaşın qanuni nümayəndəsi kartın harada, nə vaxt və hansı şəraitdə itirildiyini göstərməklə, aidiyyəti üzrə qeydiyyat şöbəsinə, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyinə və ya konsulluğa yazılı müraciət etməlidir.

3.2. Fərdi identifikasiya kartının itirildiyini bildirən qanuni nümayəndə həmin kartı taparsa, tapılmış fərdi identifikasiya kartı dərhal qeydiyyat şöbəsinə, yaxud icra hakimiyyəti nümayəndəliyinə və ya konsulluğa təhvil verilməlidir. İcra hakimiyyəti nümayəndəliyi və ya konsulluq təhvil verilən fərdi identifikasiya kartlarını ən geci 3 gün müddətində aidiyyəti üzrə qeydiyyat şöbəsinə göndərir.

3.3. Yazılı müraciət qeydiyyat şöbəsinə daxil olduqdan sonra itirilmiş fərdi identifikasiya kartı barədə məlumat Qüvvədən düşmüş sənədlərin dövlət reyestrinə ötürülür. İtirilmiş kart barədə məlumat Qüvvədən düşmüş sənədlərin dövlət reyestrinə daxil edildikdən sonra həmin sənəd qüvvədən düşmüş hesab edilir və informasiya sistemində aktiv statusu dəyişdirilir. Fərdi identifikasiya kartının verilməsi haqqında ərizə-anket doldurulduqdan sonra bu Əsasnamənin 2.26-cı bəndi ilə müəyyən edilmiş qaydada vətəndaşa yeni fərdi identifikasiya kartı verilir.

3.4. Fərdi identifikasiya kartı oğurlandıqda, vətəndaşın qanuni nümayəndəsi bu barədə cinayətin baş verdiyi yerin polis orqanına yazılı müraciət etməlidir. Belə ərizənin qəbul olunması haqqında vətəndaşın qanuni nümayəndəsinə arayış verilir və bu arayış oğurlanmış fərdi identifikasiya kartının qüvvədən düşməsi barədə Qüvvədən düşmüş sənədlərin dövlət reyestrində qeydiyyat aparılması və bunun əsasında vətəndaşa yeni fərdi identifikasiya kartının verilməsi üçün əsas hesab edilir.

4. Fərdi identifikasiya kartının müvəqqəti alınması

4.1. Barəsində həbs və ona alternativ qətimkan tədbirləri seçilmiş, müəyyən müddətə azadlıqdan məhrum etmə növündə cəzaya məhkum olunmuş və ya qapalı tipli xüsusi təlim-tərbiyə müəssisəsinə göndərilən vətəndaşlardan fərdi identifikasiya kartı təhqiqat, ibtidai istintaq, məhkəmə orqanları, cəzanı icra edən orqanlar və ya qapalı tipli xüsusi təlim-tərbiyə müəssisəsi tərəfindən müvəqqəti alınır və həmin şəxs haqqında iş üzrə icraata və ya şəxsi işə əlavə edilir. Göstərilən əsaslar aradan qalxdıqda, fərdi identifikasiya kartı dərhal sahibinə və ya onun qanuni nümayəndəsinə qaytarılır.

4.2. Bu Əsasnamənin 4.1-ci bəndində nəzərdə tutulmuş hallar istisna olmaqla, fərdi identifikasiya kartının alınması və ya girov götürülməsi qadağandır.

5. Fərdi identifikasiya kartının təhvil verilməsi və qüvvədən

düşmüş hesab edilməsi

5.1. Vətəndaşın 15 yaşı tamam olduqda, fərdi identifikasiya kartı vətəndaşın şəxsiyyət vəsiqəsini verən orqana təhvil verilir və həmin orqan vətəndaşa şəxsiyyət vəsiqəsini verdikdən sonra fərdi identifikasiya kartını onu vermiş orqana göndərir.

5.2. Vətəndaş öldükdə, onun fərdi identifikasiya kartı qeydiyyat şöbəsinə təhvil verilir.

5.3. Bu Əsasnamənin 2.25-ci bəndində nəzərdə tutulmuş hallarda və müddətdə vətəndaş fərdi identifikasiya kartını dəyişdirmədikdə, fərdi identifikasiya kartı qüvvədən düşmüş hesab edilir. Qüvvədən düşmüş hesab edilən fərdi identifikasiya kartı istifadədən çıxarılmalı, həmin sənədə dair məlumatlar informasiya sistemi vasitəsilə Qüvvədən düşmüş sənədlərin dövlət reyestrinə ötürülməli, informasiya sistemində onun aktiv statusu dəyişdirilməlidir.

11 Sentyabr 2014, 09:09

http://www.azertag.net

501—510 / 10511

3 Avqust 2022, 14:08

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Dövlət mülkiyyətində olan torpaq sahələrinin hüquqi şəxslərin nizamnamə (pay) fonduna verilməsi və istifadəsi Qaydaları”nın təsdiq edilməsi haqqında” 2003-cü il 23 oktyabr tarixli 971 nömrəli, “Yerin təkindən istifadənin dövlət tənzimlənməsi barədə” 2003-cü il 23 oktyabr tarixli 975 nömrəli, “Bələdiyyə torpaqlarının idarə edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun icrasının təmin edilməsi barədə” 2003-cü il 23 oktyabr tarixli 978 nömrəli, “Torpaqların münbitliyi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsinə dair əlavə tədbirlər barədə” 2003-cü il 23 oktyabr tarixli 979 nömrəli, “Daşınmaz əmlakın dövlət reyestri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi haqqında” 2004-cü il 10 avqust tarixli 113 nömrəli, “Daşınmaz əmlakın dövlət reyestrinin aparılması Qaydaları”nın təsdiq edilməsi barədə” 2004-cü il 14 oktyabr tarixli 135 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasında maliyyə-bank sistemində islahatların dərinləşdirilməsi ilə əlaqədar əlavə tədbirlər haqqında” 2005-ci il 1 mart tarixli 205 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi və “Özəlləşdirilməsi qadağan olunan dövlət əmlakının, habelə özəlləşdirilməsi Azərbaycan Respublikası Prezidentinin və Azərbaycan Respublikası Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsinin qərarları ilə həyata keçirilən müəssisə və obyektlərin əmlakının siyahıya alınması Qaydaları”nın təsdiq edilməsi barədə” 2003-cü il 18 sentyabr tarixli 919 nömrəli Fərmanının ləğv edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı   ətraflı...

3 Avqust 2022, 14:08

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Azərbaycan Respublikasının Torpaq Məcəlləsində dəyişikliklər edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2015-ci il 18 dekabr tarixli 57-VQD nömrəli Qanununun tətbiqi barədə” 2016-cı il 15 yanvar tarixli 739 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasında torpaq münasibətlərinin tənzimlənməsi sahəsində əlavə tədbirlər haqqında” 2016-cı il 7 mart tarixli 818 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının Mənzil İnşaatı Dövlət Agentliyinin yaradılması və fəaliyyətinin təşkili haqqında” 2016-cı il 11 aprel tarixli 858 nömrəli, “Dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi prosesinin təkmilləşdirilməsi sahəsində əlavə tədbirlər haqqında” 2016-cı il 19 may tarixli 894 nömrəli, “Meliorasiya və su təsərrüfatı sahəsində idarəetmənin təkmilləşdirilməsi tədbirləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2006-cı il 23 fevral tarixli 372 nömrəli Fərmanında dəyişikliklər edilməsi və Azərbaycan Meliorasiya və Su Təsərrüfatı Açıq Səhmdar Cəmiyyətinin fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı əlavə tədbirlər barədə” 2016-cı il 23 iyun tarixli 952 nömrəli və “Notariat haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununda dəyişikliklər edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikasının 2016-cı il 14 iyun tarixli 296-VQD nömrəli Qanununun tətbiqi haqqında” 2016-cı il 11 iyul tarixli 980 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı   ətraflı...

3 Avqust 2022, 14:08

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “2013-cü il fevralın 22-də Berlin şəhərində imzalanmış “Azərbaycan Respublikasının Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi və Almaniya Federativ Respublikasının Maliyyə Nazirliyi arasında dövlət əmlakının idarə edilməsi və özəlləşdirilməsi sahəsində əməkdaşlığa dair Anlaşma Memorandumu”nun təsdiq edilməsi barədə” 2013-cü il 3 may tarixli 867 nömrəli, “2013-cü il aprelin 30-da Bakı şəhərində imzalanmış “Azərbaycan Respublikasının Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi və Özbəkistan Respublikasının Özəlləşdirmə, İnhisarsızlaşdırma və Rəqabətin İnkişafı üzrə Dövlət Komitəsi arasında dövlət əmlakının idarə edilməsi və özəlləşdirilməsi sahəsində əməkdaşlıq haqqında Anlaşma Memorandumu”nun təsdiq edilməsi barədə” 2013-cü il 11 iyun tarixli 913 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi ilə Belarus Respublikasının Dövlət Əmlak Komitəsi arasında əməkdaşlığa dair Sazişin təsdiq edilməsi haqqında” 2017-ci il 15 fevral tarixli 1248 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi ilə Avstriya Respublikasının Metrologiya və Mərzçəkmə Federal Qurumu arasında daşınmaz əmlakın kadastrı və coğrafi məlumat sistemi sahəsində əməkdaşlığa dair Anlaşma Memorandumunun təsdiq edilməsi haqqında” 2018-ci il 4 oktyabr tarixli 292 nömrəli və “Azərbaycan Respublikasının Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi ilə Rusiya Federasiyasının İqtisadi İnkişaf Nazirliyi arasında daşınmaz əmlak üzərində hüquqların qeydiyyatı və kadastr fəaliyyəti sahəsində əməkdaşlığa dair Sazişin təsdiq edilməsi haqqında” 2018-ci il 26 noyabr tarixli 371 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı   ətraflı...

3 Avqust 2022, 14:08

Biləsuvar rayonunun Əliabad–Xırmandalı–Bəydili avtomobil yolunun tikintisi ilə bağlı tədbirlər haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı   ətraflı...

2 Avqust 2022, 15:08

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Həbs yerlərində saxlanılan şəxslərin hüquq və azadlıqlarının təmin edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiqi barədə” 2012-ci il 6 iyul tarixli 667 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının 2013-cü il dövlət büdcəsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiqi barədə” 2012-ci il 13 dekabr tarixli 760 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsində dəyişikliklər edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2012-ci il 21 dekabr tarixli 509-IVQD nömrəli Qanununun tətbiqi barədə” 2012-ci il 29 dekabr tarixli 802 nömrəli, “Sənaye parkları haqqında Nümunəvi Əsasnamə”nin təsdiqi barədə” 2013-cü il 24 aprel tarixli 865 nömrəli, “Həbs yerlərində saxlanılan şəxslərin hüquq və azadlıqlarının təmin edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun icrasının təmin edilməsi barədə” 2013-cü il 10 dekabr tarixli 45 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının 2014-cü il dövlət büdcəsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiqi barədə” 2013-cü il 19 dekabr tarixli 55 nömrəli və “Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsində dəyişikliklər edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2013-cü il 27 dekabr tarixli 875-IVQD nömrəli Qanununun tətbiqi barədə” 2014-cü il 3 fevral tarixli 100 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı   ətraflı...

2 Avqust 2022, 15:08

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Texnologiyalar parkı haqqında Nümunəvi Əsasnamə”nin təsdiq edilməsi barədə” 2014-cü il 15 may tarixli 168 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının 2015-ci il dövlət büdcəsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiqi barədə” 2014-cü il 22 dekabr tarixli 413 nömrəli, “Sahibkarlıq sahəsində aparılan yoxlamaların dayandırılması haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2015-ci il 20 oktyabr tarixli 1410-IVQ nömrəli Qanununun tətbiqi və sahibkarlıq sahəsində aparılan yoxlamaların dövlət tənzimlənməsinə dair əlavə tədbirlər barədə” 2015-ci il 26 oktyabr tarixli 660 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsində dəyişikliklər edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2015-ci il 20 oktyabr tarixli 1384-IVQD nömrəli Qanununun tətbiqi və “Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsinin təsdiq edilməsi, qüvvəyə minməsi və bununla bağlı hüquqi tənzimləmə məsələləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun və bu Qanunla təsdiq edilmiş Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsinin tətbiq edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2000-ci il 30 avqust tarixli 393 nömrəli Fərmanında dəyişikliklər edilməsi haqqında” 2015-ci il 7 dekabr tarixli 700 nömrəli, “İnvestisiyaların təşviqi ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” 2016-cı il 18 yanvar tarixli 745 nömrəli, “Publik hüquqi şəxslər haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2015-ci il 29 dekabr tarixli 97-VQ nömrəli Qanununun tətbiqi barədə” 2016-cı il 3 fevral tarixli 759 nömrəli və “Lisenziyalar və icazələr haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2016-cı il 15 mart tarixli 176-VQ nömrəli Qanununun tətbiqi barədə” 2016-cı il 20 aprel tarixli 866 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı   ətraflı...

2 Avqust 2022, 15:08

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2004-cü il 28 oktyabr tarixli 138 nömrəli Fərmanı ilə təsdiq edilmiş “Azərbaycan Respublikasının Baş prokuroru yanında Korrupsiyaya qarşı Mübarizə Baş İdarəsinin Əsasnaməsi”ndə dəyişiklik edilməsi və cinayət yolu ilə əldə edilmiş pul vəsaitlərinin və ya digər əmlakın leqallaşdırılmasına və terrorçuluğun maliyyələşdirilməsinə qarşı mübarizə sahəsində bəzi tədbirlər haqqında” 2018-ci il 8 oktyabr tarixli 299 nömrəli, “Özəlləşdiriləcək dövlət əmlakının (müəssisələrinin) 2019-cu il 1 mart tarixinə mövcud olan əmlak və torpaq vergiləri üzrə borclarının tənzimlənməsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2019-cu il 5 mart tarixli 1527-VQ nömrəli Qanununun tətbiqi barədə” 2019-cu il 1 aprel tarixli 601 nömrəli, “Xüsusi rabitə ilə bağlı bəzi məsələlər haqqında” 2019-cu il 11 aprel tarixli 622 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin “Mərkəzləşdirilmiş elektron informasiya sistemi haqqında Əsasnamə”nin və “e-sosial” internet portalı haqqında Əsasnamə”nin təsdiq edilməsi barədə” 2019-cu il 15 aprel tarixli 634 nömrəli, “Şəhər və rayonlar üzrə vergi orqanlarının xətti ilə dövlət büdcəsinə nəzərdə tutulan daxilolmalardan büdcə ilinin sonuna artıq daxil olan vəsaitin müəyyən hissəsinin həmin şəhər və rayonların sərəncamında saxlanılması və istifadəsi Qaydası”nın təsdiq edilməsi haqqında” 2019-cu il 3 iyun tarixli 719 nömrəli və “İdxal-ixrac əməliyyatları üzrə büdcə gəlirlərini təmin edən qurumların birgə nəzarətinin həyata keçirilməsi Qaydaları”nın təsdiq edilməsi haqqında” 2019-cu il 11 iyun tarixli 734 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı   ətraflı...

2 Avqust 2022, 15:08

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Elektron ipoteka və kredit zəmanət” sistemi haqqında Əsasnamə”nin təsdiq edilməsi barədə” 2018-ci il 1 may tarixli 30 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsində dəyişiklik edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2018-ci il 30 noyabr tarixli 1356-VQD nömrəli Qanununun tətbiqi və “Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsinin təsdiq edilməsi, qüvvəyə minməsi və bununla bağlı hüquqi tənzimləmə məsələləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun və bu Qanunla təsdiq edilmiş Azərbaycan Respublikası Vergi Məcəlləsinin tətbiq edilməsi barədə” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2000-ci il 30 avqust tarixli 393 nömrəli Fərmanında dəyişiklik edilməsi haqqında” 2018-ci il 20 dekabr tarixli 414 nömrəli, “Sosial təminatı və müdafiəni həyata keçirən müvafiq icra hakimiyyəti orqanının 2019-cu il büdcəsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2018-ci il 30 noyabr tarixli 1350-VQ nömrəli Qanununun tətbiqi barədə” 2018-ci il 21 dekabr tarixli 424 nömrəli, “İşsizlikdən sığorta fondunun 2019-cu il büdcəsi haqqında” Azərbaycan Respublikasının 2018-ci il 30 noyabr tarixli 1351-VQ nömrəli Qanununun tətbiqi barədə” 2018-ci il 21 dekabr tarixli 425 nömrəli və “Azərbaycan Respublikasında bir sıra dövlət orqanlarının strukturunun optimallaşdırılması və idarə edilməsinin təkmilləşdirilməsi ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında” 2019-cu il 17 yanvar tarixli 479 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi barədə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı   ətraflı...

2 Avqust 2022, 15:08

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Azərbaycan Respublikasında ipoteka kreditləşməsinin bəzi məsələləri haqqında” 2016-cı il 22 iyun tarixli 940 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasının Vergilər Nazirliyi ilə Türkmənistanın Maliyyə Nazirliyi arasında vergi orqanlarının fəaliyyəti sahəsində əməkdaşlığa dair Memorandumun təsdiq edilməsi haqqında” 2017-ci il 29 noyabr tarixli 1699 nömrəli və “Azərbaycan Respublikasının Vergilər Nazirliyi ilə Litva Respublikasının Maliyyə Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Müfəttişliyi arasında məlumat mübadiləsi sahəsində və vergi tələblərinin alınmasında qarşılıqlı inzibati yardım haqqında Anlaşma Memorandumunun təsdiq edilməsi barədə” 2017-ci il 19 dekabr tarixli 1747 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı   ətraflı...

2 Avqust 2022, 15:08

Azərbaycan Respublikası Prezidentinin “Hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatı və dövlət reyestri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə” 2004-cü il 12 aprel tarixli 48 nömrəli, “Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə” 2005-ci il 7 fevral tarixli 192 nömrəli, “Hüquqi şəxslərin dövlət qeydiyyatı və dövlət reyestri haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun icrası ilə əlaqədar Azərbaycan Respublikası Prezidentinin bəzi fərmanlarına dəyişikliklər və əlavələr edilməsi və Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 1996-cı il 17 dekabr tarixli 521 nömrəli Fərmanının qüvvədən düşmüş hesab edilməsi barədə” 2005-ci il 27 may tarixli 238 nömrəli, “Azərbaycan Respublikasında antiinflyasiya tədbirlərinin gücləndirilməsi haqqında” 2005-ci il 31 may tarixli 242 nömrəli və “Telekommunikasiya haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiq edilməsi barədə” 2005-ci il 9 avqust tarixli 277 nömrəli fərmanlarında dəyişiklik edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı   ətraflı...